וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: תושב פתח תקוה חטף נערה ואנס אותה

איילה חננאל

2.4.2010 / 14:07

על פי החשד ליאור יונה, תושב פתח תקוה בן 35 חטף נערה המועסקת בחברת השיפוצים אותה הוא מנהל, הביא אותה למלון חדרים באזור התעשייה סגולה ואנס אותה. מעצרו הוארך עד יום רביעי הבא

מעצרו של תושב פתח תקוה, ליאור יונה, כבן 35 הוארך הבוקר (שישי) עד ליום רביעי, לאחר ששתי קטינות בנות 16 התלוננו כי חטף ואנס אחת מהן. בלילה שבין רביעי לחמישי התקשרה אחת מהקטינות למוקד 100 של המשטרה וסיפרה כי היא וחברתה נסעו ברכב עם החשוד, שהוציא אותה בכוח מהרכב והמשיך עם חברתה. הקטינה סיפרה כי חברתה התקשרה אליה לאחר מכן, סיפרה כי נאנסה וכי אינה יודעת היכן היא. חוקרי המשטרה הצליחו לאתר אותה במתחם להשכרת חדרים לזוגות בעיר כשהיא ערומה וחבולה ולידה החשוד כשהוא ערום ושיכור. החשוד מכחיש את החשדות נגדו.

רב פקד עדי רצבי ממשטרת פתח תקוה סיפר לוואלה! חדשות כי לדברי המתלוננות, הנערה עבדה אצל יונה, קבלן שיפוצים ונקיון בתים, על מנת לסייע כלכלית למשפחתה. ביום ראשון האחרון אמר לה יונה שהוא צריך להיפגש איתה בענייני עבודה, אסף אותה וחברתה ממרכז פתח תקווה ואמר להן שקודם יעשה סיבוב ויוריד את החברה בביתה. החברה סירבה לרדת מהאוטו ובשלב מסוים הוא דחף אותה מהרכב בכוח ונמלט עם הנערה. בשלב זה, אמר רצבי, התקשרה החברה למשטרה והודיעה כי יונה חטף את חברתה. הנערה הצליחה להתקשר במהלך הנסיעה לחברתה באמצעות הטלפון הסלולרי ולהגיד לה "הוא חטף אותי, תעזרו לי".

בשלב זה לקח יונה על פי החשד את הנערה למלון חדרים באזור התעשייה סגולה ,המשמש כמתחם סגור, הכניס אותה לאחד החדרים והלך לשלם. בשלב זה הצליחה הנערה להיכנס לתא השירותים בחדר ומשם להתקשר שוב לחברתה ולהגיד לה: "אני נמצאת בחדר עם מיטה וג'קוזי, אונסים אותי, הצילו". אלא שהחשוד שב לחדר, חטף את הסלולרי מידה, השליך אותו ושבר אותו. בשלב זה התחננה הנערה על נפשה ואמרה לו "אל תפגע בי, אני בתולה, מה אגיד לאימא שלי?. למרות תחנוניה יונה לקח אותה לג'קוזי, אנס אותה, הטיח את ראשה בשידה, והיכה אותה. לאחר מכן אנס אותה גם במיטה עד שככל הנראה התעלף משכרות בה היה שרוי על פי החשד.

רצבי אמר כי "מהיכרות עם השטח הבנו כי זהו המתחם המדובר המשמש להשכרת חדרים על פי שעה. הגענו למקום, איתרנו את החדר, פרצנו את הדלת ומצאנו את הנערה חבולה באורח קשה ומקופלת בתנוחה עוברית, ערומה ובוכה כשלידה החשוד מעולף". יונה נעצר והוא מכחיש את החשדות וטוען שיחסי המין היו בהסכמה. ליונה עבר פלילי בעבירות רכוש.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully