וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרידי זרע נמצאו על גופתו של לאון קלנטרוב

רמי שני

28.1.2010 / 21:35

המשטרה חשפה, בדיון בהארכת מעצרם של האחים סודמי, כי על גופת קלנטרוב נמצאו שרידי זרע. המשטרה תתקשה לקבוע למי מהשניים שייכים שרידי הזרע שנמצאו שכן מדובר בתאומים

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: עידן גוראל)

שרידי זרע נמצאו על גופתו של הילד לאון קלנטרוב בן ה-7 שנרצח ביישוב בני עי"ש בתחילת החודש, הפרטים הללו התגלו במהלך הדיון בהארכת המעצר של האחים סודמי. מחומר החקירה עולה, כי האחים אדיר ונאור סודמי החשודים ברציחתו, לא אנסו את קלנטרוב אך ביצעו בו מעשים מגונים וכתוצאה מכך נמצאו על גופו ובגדיו סימני הזרע.

פרקליטם של השניים, עורך דינם ירון פורר סיפר עוד כי במהלך הדיון התגלו פרטים חדשים מהחקירה. בין השאר, התגלה כי לאון קלנטרוב נחנק כתוצאה מהנחת יד על פיו. עורך הדין פורר העריך כי המשטרה תתקשה לקבוע למי מהשניים שייכים שרידי הזרע שנמצאו שכן מדובר בתאומים בעלי פרופיל גנטי זהה.

במשטרה לא מגדירים את האחים כפדופילים, אך הם מעריכים כי השניים כשירים לעמוד לדין על אף מוגבלותם השכלית. בנוסף, בידי המשטרה נמצאים מסמכים המצביעים על כך שהשניים נבדקו זמן מה לפני הרצח.

לפי חוות הדעת שכתב ראש שירותי הרווחה ביישוב להנהלת מחוז מרכז של משרד הרווחה, הם לא היו זקוקים לפיקוח רפואי. מוקדם יותר היום (חמישי) הוארך מעצרם של האחים סודמי בשמונה ימים נוספים בבית משפט השלום באשדוד לבקשת המשטרה.

לפני כשבועיים טען עורך הדין ירון פורר, פרקליטם של האחים סודמי בדיון בהארכת מעצרם של מרשיו, כי הם הוכו והושפלו על ידי שוטרים וסוהרים במהלך המעצר. פורר אף ציין כי פנה במכתב תלונה למחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים, שבו נאמר כי על גופם של שני האחים נמצאו סימני חבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully