וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את חברו ואחר כך אנס את אמו

27.1.2010 / 8:49

אנדריי ליושצ'נקו, בן ה-25, מואשם שרצח בדקירות סכין את חברו ולאחר מכן נכנס לחדרה של אימו של המנוח ואנס אותה. ליושצ'נקו: מדובר בהגנה עצמית, ויחסי המין עם האם היו בהסכמה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אילן שניג)

כתב אישום בגין רצח ואונס הוגש הבוקר (רביעי) בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה נגד אנדריי ליושצ'נקו. ליושצ'נקו, בן ה-25, מואשם ברצח חברו בראשון לציון ובאונס אמו של המנוח בתחילת החודש.

על פי כתב האישום ליושצ'נקו שתה לשוכרה עם חברו בביתו של הקורבן, בשלב מסוים הקורבן ביקש ללכת לישון והתעורר באמצע הלילה לקולות מוזיקה חזקה, אז דרש מהנאשם ללכת מביתו. הנאשם החל לתקוף אותו ורץ למטבח שם הוציא סכין ממתקן הסכינים שעמד על השיש, חזר לחדר והחל לדקור את המנוח, כאשר ביד אחת סתם את פיו וביד השנייה דקר אותו 12 דקירות בבטן, בבית החזה ובעורף. הנאשם חדל רק לאחר שראה שקורבנו הפסיק לנשום ולאחר שווידא זאת על-ידי בדיקת הדופק בצווארו.

בהמשך, ניגש הנאשם לחדרה של אמו של המנוח והעירה משנתה, תוך שהוא אוחז בסכין ומכה אותה באגרופיו בעיניה ובפניה. האם התחננה בפני הנאשם שיחדל, תוך שהיא מודיעה לו שתעשה כל מה שיבקש.

הנאשם המשיך להכות אותה והורה לה להתפשט תוך שהוא מניף לעברה את הסכין ואומר לה "אני אזיין אותך מעכשיו עד הבוקר". הנאשם אנס את האם באכזריות. בשעות הבוקר המוקדמות, הצליחה האם לצאת לבדה מחדרה אז הבחינה בבנה כשהוא שרוע על מיטתו והחלה לצעוק לעבר הנאשם "רצחת אותו?".

מסכת ההתעללות נמשכה שעות ארוכות

ליושצ'נקו מואשם בנוסף במעשי סדום, כליאת שווא, חבלה בכוונה מחמירה, השמדת ראייה והדחה בחקירה. לטענת פרקליטו של ליושצ'נקו, עו"ד צבי אבנון, הוא הגיע לדירה יחד עם הקורבן בליל שישי במטרה לשתות משקאות אלכוהוליים. לאחר שהשניים שתו לשוכרה, הציע המנוח ליושצ'נקו להישאר בבית ולשחק במחשבו בזמן שהוא הולך לנוח. לטענת ליושצ'נקו, בשלב מסויים התעורר המנוח משנתו וכתוצאה משיכרותו שאחזה בו "שכח מי אני והתחיל לתקוף אותי כשהוא צועק 'מי אתה? מה אתה עושה בבית שלי?'".

לאחר שהותקף, טוען ליושצ'נקו, הוא שלף סכין מטבח ודקר את המנוח כפעולת הגנה עצמית. לאחר מכן קיים עם האם יחסי מין בהסכמה, וזו, לטענתו, לא ידעה על המריבה בינו לבין בנה. עורך דינו טען כי, "ידוע לנו כי בעת גילוי גופת בנה על ידי המשטרה לא התלוננה האם תחילה על אונס, וסיפרה זאת רק לאחר שעוכבה לחקירת המשטרה".

במהלך החקירה שנוהלה בפיקודו של ראש מחלק החקירות בימ"ר מרכז, סנ"צ עופר מועלם, סיפרה האם על הזוועה שעברה: "התעוררתי כי שמעתי צעקות, ואז הוא נכנס אליי לחדר שהדלת היתה פתוחה", שיחזרה. "אמרתי לו 'מי אתה, אני לא מכירה אותך', הוא ענה לי 'זה לא עניינך'. 'את רואה אותי בפעם הראשונה והאחרונה'". בהמשך סיפרה האם לחוקרים על מסכת ההתעללות והאונס שעברה, אשר במהלכה התחננה על חייו של בנה אשר גופתו היתה מוטלת במרכז הדירה. "אמרתי לו תעשה בי מה שאתה רוצה רק בבקשה אל תפגע בבן שלי. הוא הילד היחיד שלי, הסיבה לחיי".

עוד עלה מהחקירה כי במהלך היומיים בהם לפי כתב האישום אנס והתעלל באם הקורבן, המשיך לשתות לשוכרה ולחלוף על פני הגופה ברחבי הדירה כאשר האם כלואה בחדר השינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully