וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום מארב: נתפס מטרידן הג'וגינג הסדרתי בחולון

13.6.2014 / 11:49

לאחר מצוד שנמשך כחודש וחצי נתפס תושב השטחים בן 18 שנהג לפי החשד לארוב לנשים חולפות באחת השכונות בעיר ונצמד אליהן, נגע באזורים מוצנעים וברח. חשש כי עשרות נשים הותקפו

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

תושב השטחים, בן 18, נעצר אמש (חמישי) בתום מצוד שנמשך כחודש וחצי בגין חשד לביצוע מעשים מגונים בנשים בחולון. על פי החשד, נהג הצעיר לארוב לנשים חולפות באחת השכונות בעיר ונצמד אליהן, נגע באזורים מוצנעים וברח.

עוד בנושא
ליקק את רגלי שכנתו בזמן שישנה - ויישלח לכלא
האישה מקריית גת מואשמת בביצוע מעשי סדום בקטינים
חשד: עובד זר תקף מינית את נכדתו של הקשיש שבו טיפל

במשטרה מעריכים כי עשרות נשים הותקפו מינית על ידי הצעיר מג'נין בשעה שצעדו בשכונת ח-300 בחולון. ככל הנראה, הצעיר נהג לארוב לנשים שרצו בטיילת בשכונה ועשה בהן מעשים מגונים כשהתחכך בגופן. במשך חודש וחצי פעלה משטרת מרחב איילון בניסיון ללכוד את התוקף הסדרתי. בין היתר, הציבה המשטרה מספר רב של בלשיות שרצו בשכונה ועשרות בלשים תצפתו בניסיון ללכוד את התוקף. בידי המשטרה תלונות של שש נשים שהותקפו, ושלוש מהן כבר זיהו את החשוד במסדר זיהוי מהיר שהתקיים לפנות בוקר. "אני מניח שיש עוד נשים רבות שהותקפו על ידי החשוד אך טרם הגישו תלונה במשטרה. אנו קוראים לנשים להגיע ולהתלונן", אמר ניצב-משנה נתן בוזנה, מפקד משטרת מרחב איילון.

תחילתה של הפרשה לפני חודש וחצי, כאשר תושבת השכונה התלוננה שבשעה שצעדה בשעת לילה בטיילת בשכונה התחכך בה גבר, וביצע בה מעשה מגונה. יום למחרת התלוננו עוד שלוש נשים. "מיד הבנו שמדובר בתוקף סדרתי והחלטנו להעניק קדימות מבצעית כדי ללכוד את התוקף", שיחזר בוזנה.

למרות שהמשטרה פרשה עשרות בלשים מדי לילה ושוטרות סמויות, מי שהביאה ללכידתו הייתה תושבת העיר שהותקפה אתמול סמוך לחצות. "מרגע קבלת ההודעה, כל ניידות המרחב סגרו על האזור", סיפר בוזנה. "העובדה שהייתה לנו תמונה שלו ממצלמת אבטחה שהשגנו לאחר אחד מאירועי התקיפה סייעה לנו באיתורו. אחת השוטרות הבחינה בו מנסה להימלט ועצרה אותו. לאחר מעצרו הוא זוהה על ידי האישה שהותקפה ועוד שלוש נשים זיהו אותו כמי שתקף אותם". החשוד יובא בשעות הצהריים לבית המשפט השלום בתל אביב ותבקש להאריך את מעצרו. הוא עצמו טוען להגנתו כי טייל במקום אך לא תקף נשים.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully