וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תינוק מאושפז במצב קשה מאוד לאחר שנחנק בהנקה

אריאל נוי

8.8.2011 / 14:33

לפני מספר ימים הגיעה אישה חרדית לביה"ח ביקור חולים וטענה כי תינוקה נחנק במהלך הנקה, והחל להכחיל. כעת הוא מאושפז בבית החולים הדסה בעיר, מצבו קשה מאוד והוא סובל מפגיעה מוחית

תינוק בן כחודש וחצי מאושפז בימים אלו במצב קשה מאוד ביחידה הנשימתית לתינוקות בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, לאחר שנחנק בעת הנקה. אמו, אישה חרדית, הגיעה עם תינוקה ביום חמישי בשעות הצהריים לבית החולים ביקור חולים, וטענה שהניקה אותו בזמן נסיעה באוטובוס, כשלפתע התחיל להכחיל ונחנק.

בבית החולים החלו בטיפול רפואי מסיבי כדי למזער את הנזק המוחי שנגרם, ובהמשך העבירו אותו לבית החולים הדסה כשהוא סובל מפגיעה מוחית קשה ומצבו מוגדר קשה מאוד. הרופאים בבית החולים מבקשים שלא להגיב על פרטי האירוע בשלב זה, עד שיתייצב מצבו של התינוק.

ד"ר דני נמט, סגן מנהל מחלקת ילדים בביה"ח מאיר הסביר כי התשנקות תינוקות בהנקה היא נפוצה, אך סיבוך של הגורר אשפוז הוא נדיר. "ככל הנראה, הייתה מהמורה בכביש בזמן ההנקה, והרבה אוויר או נוזלים נכנסו לריאותיו של הפעוט בזמן ההנקה והדבר גרם להשתנקות. במקרים כאלה, גורמים לתינוק גירוי קל כדי לגרום לו להשתעל כדי לפלוט", אמר.

לקריאה נוספת
התינוק שבלע כפית מתאושש: ”היה לו מזל גדול”
תינוק בן 3 חודשים מהצפון מת מחיידק אלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully