וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: אם ישראל תמשיך לתקוף, נבחן מחדש הרגיעה

ניר יהב

17.7.2011 / 12:00

חמאס הזהיר את ישראל פן תמשיך לתקוף מטרות ציבוריות ואזרחיות ברצועת עזה. על פי דיווחים פלסטינים, במהלך תקיפות צה"ל בסוף השבוע נפצעו שני ילדים

על רקע ההסלמה ברצועת עזה הודיע היום (ראשון) חמאס כי ישראל נושאת באחריות לכל המתקפות האחרונות בעזה. "אנו מזהירים את ישראל פן תמשיך במדיניות הטרור והתוקפנות על אזרחים ועל מבני ציבור", הודיע הארגון. במקביל קרא לעם הפלסטיני לעמוד איתן "אל מול מכונת המלחמה הציונית שאינה מכירה דבר מלבד שפת הכוח וההתנגדות". במקביל אמר בכיר הארגון סלאח ברדוויל בראיון לתחנת טלוויזיה פלסטינית כי ארגונו "יבחן מחדש את הרגיעה עם ישראל, אם זו תמשיך במתקפות על עזה".

חודש הירי מהרצועה לעבר יישובי הדרום. שי מכלוף, רויטרס
חודש הירי מהרצועה לעבר יישובי הדרום/רויטרס, שי מכלוף

במסגרת ההסלמה, שתי רקטות קסאם נחתו הבוקר בשטחים פתוחים מדרום לאשקלון. במהלך סוף השבוע תקף צה"ל מספר פעמים ברצועת עזה. כלי טיס של חיל האוויר תקף ביום שבת חמוש פלסטיני בצפון רצועת עזה בעת שהתכונן לבצע ירי רקטות לעבר ישראל ועל פי דיווחי הפלסטינים פצע אותו.

בנוסף, כלי טיס של חיל האוויר תקפו ביום שישי לפנות בוקר שתי מנהרות הברחה בדרום רצועת עזה, וארבעה יעדים בצפון ובמרכז הרצועה. "התקיפה מהווה תגובה לירי לעבר שטח מדינת ישראל", נמסר מצה"ל. "לא נסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל. בהמשך יפעל כנגד כל גורם שמפעיל טרור נגד מדינת ישראל. צה"ל רואה בחמאס כאחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה, ועליו האחריות".

עוד באותו נושא:
בתגובה לירי הרקטות: צה"ל תקף מטרות ברצועת עזה
שתי רקטות נפלו במערב הנגב, נזק למספר מבנים

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully