וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני קשישים נמצאו ירויים בביתם בראש העין

איילה חננאל ואריאל נוי

21.6.2011 / 20:43

גבר ואישה בשנות ה-70 לחייהם נמצאו ללא רוח חיים בביתם בראש העין. המשטרה בודקת חשד לפיו השניים הסכימו על התאבדות משותפת, זאת לאחר שמכתב התאבדות נמצא בביתם

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

דוד דור בן 74 ואשתו, חיה דור בת ה-67 נמצאו הערב (שלישי) כשהם ירויים וללא רוח חיים בדירת מגורים ברחוב פולג בראש העין. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע. שכן ששמע את היריות הזעיק את מגן דוד אדום ואת המשטרה.

מחקירה ראשונית עולה החשד כי מדובר בהתאבדות משותפת בהסכמה, שכן נמצא מכתב התאבדות של השניים במקום והתגלה כי הם התקשרו לבנם והודיעו לו על כוונתם לבצע את המעשה, ככל הנראה בשל מחלתה של חיה.

מקרה דומה אירע בחודש שעבר בזכרון יעקב. צוות של מגן דוד אדום הוזעק ליישוב לאחר שהתקבלו דיווחים על אישה בת 80 שגרונה שוסף. בן זוגה, כבן 85, נמצא במקום, כשהוא מטושטש תחת השפעת תרופות. מצבם של האישה והבעל בינוני והם פונו לקבלת טיפול בבית החולים הלל יפה בחדרה. מהמשטרה נמסר כי הרקע למעשה, הוא רצונו של הבעל לגאול את אשתו מייסוריה בשל מחלתה.

מדובר במקרה נוסף של מוות שמצטרף לשמונה מקרי רצח שאירעו בשבוע האחרון בלבד. אתמול נורה למוות גבר כבן 30 בפתח חנות במרכז חולון. מהירי נפצעו שני עוברי אורח קל מפגעי זכוכית מחלון הראווה של החנות. היורה, שרכב על אופנוע, נמלט מהמקום ועדיין לא נתפס.

ביום שבת נרצח סאמי עקאב כטאר, תושב ירכא בן 32 המוכר למשטרה ביריות במגרש הכדורגל. זהו אירוע נוסף המתווסף למספר מקרי רצח שאירעו השבוע ברחבי הארץ. ביום חמישי בלילה נורה למוות תושב עכו בשנות ה-50 לחייו בעת ששהה במכוניתו. במשטרה העריכו כי הרצח בוצע על רקע סכסוך בין עבריינים בעיר. מספר שעות קודם לכן נמצאו גופותיהן של אם ובנה הפעוט, פליטים מאריתריאה, בדירתם שבאשקלון. במשטרה חושדים כי אב המשפחה, שגופתו נמצאה בבוקר יום רביעי, רצח את השניים והתאבד.

ביום שלישי שעבר בשעות הערב, נורה תושב דימונה בן 43 למוות בעת שהיה במרכז המסחרי בעיר. גם במקרה זה, מעריכים במשטרה כי הרקע הוא פלילי. ביום שני בערב ירו אלמונים למוות מרכב חולף בתושבת לוד. בעלה נפצע באורח אנוש ושני ילדיה נפצעו באורח קל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully