וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ספורט: במגרשי הכדורגל התגייסו למען שליט

אריאל נוי

30.4.2011 / 20:59

במגרשי הכדורגל ברחבי הארץ ציינו 1,770 יום לחטיפת שליט וקיימו מפגני הזדהות בקריאה לשחרורו: השחקנים לבשו חולצות עם דיוקנו, ובכל איצטדיון נותר כיסא ריק למענו

מתגייסים למען גלעד: קבוצות ליגת העל בכדורגל הצטרפו למאבק למען שחרור החייל החטוף גלעד שליט וקיימו מפגני תמיכה והזדהות עם משפחתו במחזור המשחקים האחרון, שהתקיים היום (שבת).

לפני שריקת הפתיחה במשחקים השונים, עמדו שחקני הכדורגל לבושים בחולצות טריקו לבנות, עליהן מופיע דיוקנו של שליט. גם צוות השופטים והילדים שעלו עם הקפטנים לכר הדשא לובשים את החולצות שהוכנו על ידי ההתאחדות לכדורגל.

שחקני בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שחקני בית"ר ירושלים לבושים בחולצות עליהן מתנוסס דיוקנו של גלעד והכיתוב "גלעד עדיין חי"/מגד גוזני

"גם הכדורגל צריך להתגייס"

בנוסף, בכל אחד מהאיצטדיונים שאריחו משחקים הערב נותר כיסא אחד ריק, עליו הונח השלט "שמור לגלעד שליט". באיצטדיון קרית אליעזר בחיפה, במהלך המשחק המרכזי של המחזור בין מכבי חיפה לפועל ת"א, גם התארח יואל שליט, אחיו של גלעד,

אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אמר לוואלה! חדשות: "אני חושב שגם הכדורגל הישראלי צריך להתגייס ולעורר את המודעות, שלא יחשבו ששכחנו את גלעד. התחושה היא שקצת יותר מדי זמן עבר. אנחנו חייבים להגיד די, הגיע הזמן שיחזור הביתה". לוזון הוסיף: "חיכיתי בכוונה לעיתוי הכי טוב, מיד אחרי חג הפסח. המשחק המרכזי משודר הערב לכל עם ישראל, ובכך נצטרף לזעקתם של נעם ואביבה. אני מקווה שנזכה בקרוב לארח את גלעד שליט במשחקי הליגה".

עדכון ראשון: 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully