וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע "תג מחיר" במסע הלוויית בן יוסף לבנת

28.4.2011 / 15:24

יינון כהן, צעיר מקריית ארבע, הואשם ביידוי אבנים לעבר כלי רכב פלסטיניים במהלך מסע ההלוויה של בן יוסף לבנת, שנהרג בקבר יוסף בשכם. פרקליטו: "מדובר בטעות בזיהוי"

לבית משפט השלום בכפר סבא הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד יינון כהן, בן 20 מקריית ארבע, בגין עבירות של השתתפות בהתפרעות, ניסיון תקיפה בנסיבות מחמירות וחבלה במזיד. כהן מואשם שיידה אבנים לעבר כלי רכב פלסטיניים ביישוב חווארה, במהלך מסע ההלוויה של בן יוסף לבנת, שנהרג בקבר יוסף בשכם.

לפי כתב האישום, בעת שמסע ההלוויה, שיצא מאלון מורה הגיע לכניסה לחווארה, נעצרה השיירה וכהן ואחרים ירדו ממכוניותיהם והחלו ליידות אבנים לעבר כלי רכב, תוך שהם מסכנים את נוסעיהם. הם גם חסמו את הכביש המחבר בין שכם לרמאללה. כהן, כך לפי כתב האישום, גם הפריע לחיילים שהגיעו למקום בעקבות מעשיהם.

כנגד כהן הוגש בעבר כתב אישום בגין ביצוע עבירות על רקע אידיאולוגי, לאחר שעלה ליישוב חומש, ומשפטו אמור להפתח בחודש הבא. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו, אולם השופט הורה לשחררו למעצר בית אצל אביו בקריית ארבע. פרקליטו, עו"ד עדי קידר, אמר בתגובה לכתב האישום כי מלכתחילה לא היה מקום לעצור את כהן. "אני מקווה שלאחר שנעיין בראיות נוכל לבסס את טענתנו שמדובר בטעות בזיהוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully