וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרקליטות: "אולמרט יוצר דה-לגיטימציה ללדור"

17.3.2011 / 19:11

חודש לאחר שרה"מ לשעבר הגיש תביעת דיבה נגד פרקליט המדינה בעקבות ראיון שהוענק ל"הארץ", מבקשת הפרקליטות לדחות את התביעה על הסף. "אולמרט מבקש לפסול את לדור מלקבל החלטות בעניינו"

הפרקליטות הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בתל אביב בקשה לסלק על הסף את התביעה שהגיש ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, נגד פרקליט המדינה משה לדור. בבקשה נכתב כי "התביעה מנסה להסיט את הדיון ביחסים בין פרקליט המדינה כבעל תפקיד הממונה על התביעה וכתובע בצוות התביעה במשפטו של אולמרט, לבין אולמרט כנאשם, לפסים אישיים. בכך, היא למעשה מהווה ניסיון להשפיע על משפטו של אולמרט ואף לפסול את לדור מלקבל החלטות בעניינו".

מדובר, כך על פי הבקשה, ב-"ניסיון לנגח את פרקליט המדינה באופן אישי, ולהטיל עליו מורא במסגרת מילוי תפקידו, וניסיון ליצור אווירה ציבורית של דה-לגיטימציה לפעולתו של פרקליט המדינה כעומד בראש מערכת התביעה הכללית". עוד נטען, כי פרקליט המדינה נהנה מחסינות לגבי דברים שהוא אומר במסגרת תפקידו. בנוסף, הפרקליטות טוענת כי הטענות בתביעה של אולמרט מופרכות ומשוללות כל יסוד.

לפני כחודש הגיש אולמרט לבית משפט השלום בתל אביב תביעת דיבה בגובה 150 אלף שקלים נגד לדור, ועיתון "הארץ", בעקבות ראיון שהעניק לדור, בו, בין היתר, התייחס להלוואה שקיבל אולמרט לפני 17 שנים מאיש העסקים ג'ו אלמליח, והגדיר אותה "סיפור שערורייתי בצורה בלתי רגילה". בראיון התייחס לדור גם למשפטו של אולמרט וכן ל"פרשת הולילנד", בה נחקר ראש הממשלה לשעבר. בתביעה, שהוגשה באמצעות עורכי הדין אלי זהר, נבות תל-צור, נוית נגב ורועי בלכר, נטען כי ההחלטה של לדור להתראיין לא התקבלה בתום לב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully