וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער ברהט: אלמונים הציתו את בתי החשודים

רמי שני

4.3.2011 / 9:15

אלמונים הציתו את ביתו של אחד החשודים ברצח הנער קייס אבו-סיאם ברהט, וגרמו לו לנזק רב. גם ביתו של החשוד השני ברצח ניזוק בשל הצתה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

אלמונים הציתו הלילה (שישי) את ביתו של אחד הנערים החשודים ברצח הנער קייס אבו-סיאם לפני כשבועיים ברהט. לבית נגרם נזק רב והרהיטים בבית הושמדו כליל. בית משפחתו של החשוד הנוסף במעורבות במעשה, ניזוק אף הוא בעת ניסיון הצתה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

במהלך השבועות האחרונים נעשו מספר ניסיונות להצית את בתי החשודים ולגרום להם נזק. משפחות החשודים ברצח אף עזבו את רהט מאז המקרה, ומצאו מקלט במקום אחר מחשש לחייהם.

גופתו של קייס אבו-סיאם, בן 17 במותו, נמצאה שרופה מאחורי תחנת דלק ביישוב הבדואי הנמצא צפונית לבאר שבע, כשמתחתיה צמיג שרוף. לצד הכוויות על גופתו של אבו-סיאם התגלו גם סימני אלימות קשים.

יומיים לאחר מציאת הגופה נעצרו שני החשודים, חבריו של הנרצח ואף קרובי משפחתו, אשר הודו בביצוע המעשה ושחזרו אותו. לטענתם, הם ביצוע את הרצח כיוון שקינאו באבו-סיאם על הצלחתו הגדולה במגוון תחומים.

אביו של קייס, סבארי אבו-סיאם האשים את הורי החשודים בדחיפה לביצוע המעשה. בראיון לגלי צה"ל, אמר אבו-סיאם, כי "הוא היה מותק של ילד וההורים של הרוצחים דחפו אותם להיות כמוהו – משקיע בלימודים, מצליח עם בנות והולך למסגד". הוא הוסיף כי לאחר החשודים דקרו את בנו והיכו אותו הם חזרו למקום האירוע עם דלק במטרה לשרוף את הגופה. "אני לא חושב שילדים יכולים לחשוב לבד על הרעיון של לשרוף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully