וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו ידון עם בכירי המשק בעליות המחירים

פנחס וולף, מערכת וואלה! חדשות

8.2.2011 / 18:49

רה"מ נתניהו ייכנס מחר במעונו את בכירי המשק להתייעצות בשל התייקרות הלחם, המים, הדלק והדירות והאיום בהשבתת המשק. בוחבוט: "שהח"כים לא יפקירו את הציבור"

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלו העלאות המחירים שעוררו את המשבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך בהתייעצויות הנוגעות לעליות המחירים ובניסיונות למנוע את השביתה הכללית במשק שהוכרזה בעקבות כך. מחר (רביעי), ייפגש רה"מ במעונו בירושלים עם שר האוצר יובל שטייניץ, מנכ"ל משרד רה"מ אייל גבאי, יו"ר ההסתדרות עופר עיני, יו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט ויו"ר התאחדות התעשיינים שרגא ברוש. כבר הערב נועד נתניהו בירושלים עם שטייניץ ועם פקידים בכירים באוצר לדון בעליות המחירים במשק. בפגישה מועלות חלופות שונות כדי להתמודד עם עליות המחירים.

מחר אף צפויה לעלות בכנסת הצעת החוק של יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני ויו"ר השלטון המקומי בוחבוט, הקוראת להטיל פיקוח פרלמנטרי על מחירי המים. לטענת ראשי "המאבק החברתי" נגד עליית המחירים, הקואליציה מתנגדת להצעת החוק.

יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט אמר כי "זה הזמן של חברי הכנסת, מכל סיעות הבית, להוכיח במעשים את ההצהרות שפיזרו בימים האחרונים ולהפוך את הדיבורים למעשים. יש למנוע את השתוללות מחירי המים ולפקח עליהם. חברי הכנסת, אל תפקירו את הציבור".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully