וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה ליועמ"ש: פסול מועמדות בני גנץ לרמטכ"ל

גלעד גרוסמן

7.2.2011 / 11:04

המטה למען א"י פנה ליועמ"ש נגד מינוי האלוף גנץ לרמטכ"ל. הסיבה נשמעת מוכרת: פלישה לשטח ציבורי הצמוד לביתו. גנץ הרס את הבנייה, אולם הפונים טוענים: אין הבדל בינו לבין גלנט

יו"ר המטה למען ארץ ישראל, עו"ד אביעד ויסולי, פנה הבוקר (שני) אל היועץ המשפטי לממשלה, עו"ד יהודה ויינשטיין, עם העתק לשופט יעקב טירקל, בבקשה לפסול את מועמדותו של האלוף בני גנץ לכהונת הרמטכ"ל. על פי המטה, האלוף גנץ פלש לשטח ציבורי הצמוד לביתו בראש העין, השתמש בו ועיבד אותו כאילו היה גינתו הפרטית.

במכתבו טוען עו"ד ויסולי כי "לאחר שקיבל מספר התראות על הפלישה והבניה הבלתי חוקית מעיריית ראש העין, הרס האלוף גנץ את הבניה הבלתי חוקית במרץ 2010 ופינה את השטח הציבורי".

לאחר שגנץ הודה במעשים פנה המטה אל הפרקליט הצבאי הראשי, עו"ד אביחי מנדלבליט בבקשה שייעמידו לדין משמעתי. "בתגובתו לא הכחיש הפצ"ר את העובדות, אך טען כי לא קיימת, לדעתו, זיקה בין האירוע הנ"ל לבין שירותו של האלוף גנץ בצה"ל. אין חולק כי תירוץ זה אינו תקף בכל הקשור למינוי האלוף גנץ לרמטכ"ל", טוען עו"ד ויסולי במכתבו. על פי המטה למען ארץ ישראל, "אין כל הבדל מהותי בין העבירות שעבר, לכאורה, האלוף גנץ, לבין אלה שעבר, לכאורה, האלוף גלנט, שבגינן נפסלה מועמדותו לתפקיד הרמטכ"ל".

במשרד המשפטים אישרו כי הפנייה בנושא התקבלה, אולם לא פירטו מעבר לכך האם יש בכוונת היועץ המשפטי לממשלה לפעול בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully