וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוק קרס על חוף בחדרה, ככה"נ אין נפגעים

אריאל נוי

14.1.2011 / 17:41

חלק מצוק שגובהו ורוחבו כ-25 מטרים התמוטט בחוף בחדרה. ככל הנראה, לא היו אנשים במקום האירוע בשעת הקריסה, ולכן אין נפגעים. סגן מפקד משטרת חדרה: "אם היו אנשים אף אחד לא יצא חי"

חלק מצוק שגובהו ורוחבו כ-25 מטרים התמוטט בשעות אחר הצהריים (שישי) כ- 150 מטרים מצפון למלון כפר הים בחדרה. סלעים גדולים נפלו מהמצוק לעבר החוף הסמוך. עם זאת, לא דווח על נפגעים באירוע.

חלק ממצוק שנפל בחוף בחדרה. שלומי גבאי
המצוק שקרס/שלומי גבאי

כוחות הצלה גדולים ביצעו סריקות במקום לחיפוש אחר פצועים. מהנדס העירייה של חדרה, אבישי קימלדורף, הגיע למקום האירוע כדי לאמוד את הנזק הכבד שנגרם לחוף. האזור גודר והוכרז כמקום מסוכן. רב פקד רמי רז, סגן מפקד תחנת משטרת חדרה, מסר לוואלה! חדשות כי ?בחורה שהייתה על החוף הסמוך שמעה את הרעש של קריסת הצוק והזעיקה את המשטרה. אני מקווה שאין אנשים מתחת לצוק שקרס כי אף אחד לא יוצא מכאן חי".

מהנדס עיריית חדרה, אבישי קימלדורף, סיפר ?זהו חורף קשה ובסערה הקודמת לפני כחודש ערכנו סקר צוקים וחופים. גידרנו ושמנו שלטי אזהרה לחופים לא מוכרזים וצוקים מסוכנים. לעיר חדרה רצועת חוף באורך של 7 קילומטרים שחלקה הגדול הוא שמורת חוף מוכרזת. אנחנו שבים וקוראים לאזרחים לגלות אחריות ולא להתקרב לחופים לא מוכרזים ולהישמע לשלטי אזהרה? .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully