וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד אורן קורידו: ירה חץ על צלם

קובי מנדל

31.12.2010 / 11:40

כתב אישום על איום ותקיפה הוגש נגד אורן קורידו, פדופיל מורשע, שירה חץ לעבר צלם שהמתין לו כששוחרר למעצר בית. מעצרו של קורידו הוארך עד ליום שני הקרוב

לבית משפט השלום בחיפה הוגש הבוקר (שישי) כתב אישום על איום ותקיפה נגד אורן קורידו, פדופיל מורשע תושב חיפה בן 31. מכתב האישום עולה כי קורידו תקף ואיים על צלם של ערוץ 10 כשזה צילם אותו עם שחרורו בשבוע שעבר מבית המשפט למעצר בית. קורידו שיגר חץ מקשת לעברו, אך החטיא וכן ירק לעברו ואיים עליו. ביהמ"ש השלום האריך, לבקשת הפרקליטות, את מעצרו של קורידו עד ליום שני הקרוב.

בהארכת מעצרו הקודמת כתב השופט כמאל סעב כי "מעיון במזכר המתאר את האירוע, שהינו הרקע למעצרו של המשיב, לא ניתן לומר כי המדובר באירוע שלא נשקפה ממנו סכנה למתלוננים. אין מחלוקת כי החץ לא פגע במי מהם, אך המעשה כשלעצמו אינו קל עד המידה שניתן לומר שאינו מצדיק חקירת האירוע בהיות המשיב במעצר".

בשבוע שעבר שוחרר קורידו ל-35 ימי מעצר בית מלא, עם איסור גישה לאינטרנט ולמחשב וכן איסור ליצור קשר עם קטינים איתם בא במגע במהלך גלישתו באינטרנט. שחרורו של קורידו למעצר בית נעשה עקב שביתת הפרקליטים, לאחר שוועדת החריגים אשר דנה במקרים חריגים בעקבות השביתה לא אישרה להמשיך ולטפל בתיק.

קורידו נעצר בעקבות חשיפה של הערוץ הראשון, שגילתה כי הוא יוצר קשר עם קטינים באמצעות הפייסבוק. תחקירן הערוץ פתח דף פייסבוק והתחזה לנער בן 15 שהתכתב עם קורידו. בהתכתבויות, שידל קורידו את "הנער" להיפגש במטרה לקיים עמו יחסי מין וזאת תוך שימוש בשפה מינית בוטה וגסה. התחקירן "בן ה–15" קבע פגישה עם קורידו במרכז זיו בחיפה. קורידו, שגילה כי המפגש מצולם, תקף פיזית את צלם הערוץ הראשון. בעקבות התחקיר, הורה מפקד המרחב, תנ"צ רוני עטיה, לחקור את הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully