וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מדריך הריקוד תקף מינית שלוש מתלמידותיו

ענת עובדיה

29.12.2010 / 7:41

מדריך לריקודים באחד מיישובי השפלה נעצר בחשד שהטריד את תלמידותיו הקטינות ואף אנס אחת מהן. "המעשים בוצעו תוך ניצול המרות שלו כמורה". החשוד מכחיש את המיוחס לו

תושב אשקלון בן 44 נעצר אתמול (שלישי) בחשד שאנס, הטריד מינית וביצע מעשים מגונים בכוח בשלוש קטינות בגילאי 14-15. האיש, מדריך ריקודים לבני נוער בשפלה, נעצר בעקבות תלונות שהגישו הנערות אשר מסרו כי המעשים בוצעו תוך ניצול מרותו במהלך שיעורי הריקוד, לאחריהם וגם בהזדמנויות נוספות. החשוד מכחיש את המיוחס לו והבוקר הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

מפקד תחנת המשטרה באזור שבו אירעו לפי החשד התקיפות, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר על ארועים שקרו במהלך השנתיים האחרונות. בשעות שלאחר שיעורי הריקוד הוא ביצע מעשים בכוח בנערות תוך ניצול הסמכות שלו עליהן כמורה. הוא היה נוהג לעבוד בנפרד עם תלמידות על ריקוד סולו, ואז לשלוח ידיים למקומות אינטימיים בניגוד לרצונן ולהתחכך בהן באופן לא הולם".

קצין המשטרה הוסיף כי "באחד המקרים הנוספים שתוארו, הסיע החשוד חזרה הביתה את אחת מהתלמידות, וכשהיו לבד ברכב ביצע בה מעשים מגונים בכוח וגהר עליה תוך שהוא מפעיל כוח". בתוך כך, במשטרה מעריכים כי נערות נוספות נפלו קורבן למעשיו של החשוד וקוראים להן שלא לחשוש ולהתלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully