וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחאה מסריחה: סטודנטים שפכו צואה מול בית רה"מ

אריאל נוי

25.12.2010 / 15:04

עשרות סטודנטים הפגינו מול ביתו של רה"מ בקיסריה נגד החלטת ועדת גבאי לפיה יצומצמו הקצבאות לאברכים רק בעוד ארבע שנים. המפגינים שפכו צואת פרות על הדשא במקום

כ-30 סטודנטים הפגינו בצהריים (שבת) מול ביתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה. הסטודנטים מחו נגד החלטת ועדת גבאי השבוע לפיה יצומצמו הקצבאות לאברכים רק בעוד ארבע שנים. המפגינים הביאו עימם פחים מלאים בצואת פרות ושפכו אותם על הדשא בכניסה לביתו של נתניהו. ההפגנה נערכה בארגון השמאל הלאומי, הדור החדש וצעירי מפלגת העבודה.

יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב, רן לבנה, אמר לוואלה! חדשות, כי ?הסטודנטים מוחים נגד החלטות ועדת גבאי. ביום ראשון ביבי יאשר לחרדים לא להתגייס. גם בנושא של אסון הכרמל ראש הממשלה לא הקשיב לרחשי העם ולא הקים ועדת חקירה. אנחנו מקווים שהפעם הוא יקשיב כי המחאה גדלה?.

בתחילת השבוע האחרון אישרה הממשלה את התוכנית להארכת תשלום קצבאות הבטחת הכנסה לאברכים. על פי ההחלטה, האברכים ימשיכו לקבל קצבאות למשך חמש השנים הבאות. אברכים שהם כיום בני 29 ומעלה ימשיכו לקבל את הקצבה לכל ימי חייהם, כלומר 90% מהאברכים ימשיכו לקבל את הקצבה ורק האברכים החדשים שיצטרפו למעגל הלומדים ומקבלי קצבת הבטחת הכנסה יוגבלו בתקופה של חמש שנים.

התוכנית הוצגה על ידי הוועדה להסדרת תשלום קצבאות הבטחת הכנסה לאברכים שבראשה עמד מנכ"ל משרד ראש הממשלה, אייל גבאי. הוועדה הוקמה לאחר שבג"ץ קבע ביוני 2010 כי על הממשלה להפסיק לשלם קצבאות הבטחת הכנסה לאברכים מכוח חוק התקציב החל בינואר 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully