וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוורמן קרא לצאת מהממשלה, בעבודה רוצים לפטרו

23.12.2010 / 0:02

לאחר שאמר כי אם יימשך הקפאון המדיני יתפטר גם אם העבודה תחליט ליהשאר בממשלה, קראו במפלגה לפטר את ברוורמן. "זה חוסר כבוד למפלגה ואי הבנה של המשחק הפוליטי"

גורמים במפגלת העבודה פנו אמש (רביעי) ליו"ר המפלגה אהוד ברק בדרישה לפטר את השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן, על רקע אמירתו החוזרת כי יפרוש מהממשלה גם במקרה שוועידת המפלגה לא תקבל את עמדתו ותישאר בממשלה למרות הקיפאון המדיני.

בכירים במפלגה אמרו, כי "לא יכול להיות שברוורמן יכנס את ועידת המפלגה ולא יקבל את הכרעתה. הוא מנסה לאחוז במקל בשתי קצותיו. זו התנהלות אנטי-דמוקרטית שמראה על חוסר כבוד למוסדות המפלגה וחוסר הבנה של כללי המשחק הפוליטיים. לכן פנינו ליו"ר המפלגה בדרישה לפטרו".

לפני כשבועיים אמר ברוורמן בראיון לוואלה! חדשות כי "אם ועידת העבודה לא תלך בדרכי, ולא יהיה מו"מ (מדיני. פ"ו), אפרוש מהממשלה ואוביל תנועה לשינוי מפלגת העבודה, כי לא ייתכן שמפלגת העבודה היא מפלגת הישרדות שבדרך הזו לא יהיה לה בוחר אחד. אני מציע לחברי מפלגת העבודה לחבור אלי ולאנשים אחרים ולהציל את המפלגה. אותם אנשים שכל מטרתם היא הישרדות משתמשים במפלגת העבודה ככלי ריק ואחרי זה ילכו לדרכם. העבודה נמצאת במצב של להיות או לחדול. הבעיה שלנו זה לא שרים וח"כים. הבעיה שהעבודה היא מפלגת הישרדות בממשלה בכל מחיר".

(עדכון ראשון: 22.12.2010, 23:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully