וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה בשדה: הטיסה התעכבה - החרדים ישנו בנתב"ג

אופק עיני

17.12.2010 / 16:53

75 חרדים היו על מטוס משוויץ שנחת בנתב"ג אחרי כניסת השבת. הפתרון: בזק"א אירגנו מזרונים, שמיכות וכריות, ברשות שדות התעופה סידרו אולם, והחרדים יבלו את השבת בשדה

75 חרדים שהיו על מטוס של חברת התעופה השוויצרית משוויץ לישראל נתקלו בבעיה : המטוס שעליו המריאו התעכב ונחת היום (שישי) רק אחרי כניסת השבת. כל, "נתקעו" הנוסעים בשדה התעופה מבלי אפשרות לנסוע ליעדיהם השונים. רב חברת אל-על, יונתן חיות, ואנשי זק"א, פעלו מול הנהלת נתב"ג על מנת לגייס שני אולמות בתוך שדה התעופה על מנת לארח את החרדים במהלך השבת.

הנוסעים ישתמשו באולם נוסף עבור סעודת השבת. מתנדבי זק"א רתמו חברת קייטרינג שתרמה את האוכל עבור הסעודה, ומאפיה שתרמה את החלות. כמו כן, העבירו המתנדבים לאולמות מזרנים, כריות ושמיכות עבור הנוסעים. מזק"א נמסר כי מספר מתנדבים יקבלו את פניהם של האורחים בנתב"ג וישהו איתם במהלך השבת.

מרשות שדות התעופה נמסר כי "מתוך התחשבות ברגשות שמירת השבת של הנוסעים פינינו עבורם מקום ליד בית הכנסת בו יוכלו לשהות עד צאת השבת בצורה נוחה. איפשרנו להם להשתמש גם בחדר האוכל של העובדים. נערכנו על מנת להקל עליהם כמה שיותר את השהייה בשדה בשבת."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully