וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה יוסף קבע: על אמסלם להתפטר מהכנסת

מוטי לוי

22.11.2010 / 22:02

מועצת חכמי התורה של ש"ס קראה לח"כ חיים אמסלם להחזיר את המנדט שקיבל ולהתפטר מהכנסת. נשיא המועצה, הרב עובדיה יוסף, פרץ בבכי למשמע דבריו של אמסלם בראיונות שהעניק

מועצת חכמי התורה של ש"ס קראה הערב (שני) לח"כ חיים אמסלם להחזיר את המנדט שקיבל למנהיג התנועה ולהתפטר מהכנסת. בתום ישיבת המועצה, שהתכנסה במיוחד לדון בעניינו של אמסלם ובהתבטאויותיו בנושאי עבודת אברכים וגיורים הוחלט גם כי אם אמסלם לא יעשה כן, הוא ייחשב ל"גזלן".

מקורבי אמסלם אמרו בתגובה כי "'דון קורליאונה' - אלי ישי, שכח שהוא אינו נמצא בסיציליה ושיטות בנוסח המאפיה האיטלקית שהוא מפעיל כדי לרדוף את הרב אמסלם יחזרו אליו כבומרנג. הציבור יזכור להוקיע לדיראון עולם את מי שהפך את גדולי הדור למכשיר למילוי מאוויו ותשוקותיו הצרים. עם כל הכבוד, הרב אמסלם הינו אישיות תורנית חשובה ובעלת משקל וכיוון שכך - הוא יכול להחליט לעצמו מה יעשה ואיך יפעל".

בישיבה השתתפו כל חכמי המועצה וכן יו"ר ש"ס אלי ישי. במהלך הישיבה הושמעו לחכמים דברים שאמר אמסלם במהלך ראיונותיו האחרונים בתקשורת. לדברי מזכיר מועצת החכמים, הרב רפאל פנחסי, למשמע הדברים פרץ הרב עובדיה יוסף בבכי.

אמסלם הבהיר כבר במסיבת עיתונאים שקיים ביום רביעי כי לא יתפטר גם אם הרב עובדיה יוסף יורה לו לעשות כך. "אחד לא יכול לגרום לי להתפטר מהכנסת חוקית ומוסרית, לאור פניות מהציבור אינני רשאי להתפטר. חבל שהרב עובדיה יוסף לא מכיר את כל אותן פניות", הוא אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully