וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצב בר לב חשוד בהטרדה מינית של אישה נוספת

22.11.2010 / 17:33

ניצב אורי בר לב נחקר במשך כחמש שעות במחלקה לחקירות שוטרים. מחקירתו עולה כי הוא חשוד בהטרדה מינית של עובדת נוספת במשרד לביטחון הפנים

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ')

ניצב אורי בר לב, החשוד שהטריד מינית את א', יועצת חיצונית למשרד לביטחון הפנים, חשוד שהטריד מינית עובדת נוספת במשרד. כך עולה הערב (שני) מחקירתו במחלקה לחקירות שוטרים. חקירתו של בר לב נמשכה כחמש שעות, והוא טרם עומת עם המתלוננת א'. בהודעה מטעם משרד המשפטים נמסר, כי ניצב בר לב השיב לשאלות החוקרים ושיתף פעולה בחקירתו.

מוקדם יותר היום, בעת כניסתו למשרדי היחידה לחקירות שוטרים בירושלים, אמר בר לב, כי "אני בא עם האמת שלי והיא תנצח". לדבריו, הוא לא הוזמן לחקירה אלא שב לארץ מיוזמתו וכן שלח עקיצה לכיוון המתלוננת על התנהלותה, "אני לא חמוש בסוללת עורכי דין ומשרדי יחסי ציבור", אמר הניצב שהיה מועמד מוביל לתפקיד המפכ"ל.

אתמול נחקרה היועצת א', שהתלוננה כי ניצב בר-לב הטריד אותה מינית, ונמצאה דוברת אמת בבדיקת הפוליגרף שנערכה לה. במסגרת חקירתו של בר-לב אמור להיערך עימות בינו לבין א', וייתכן כי אף ייבדק בפוליגרף.

א' הגישה תלונה נגד ניצב אורי בר-לב הנחשב לאחד המועמדים לתפקיד המפכ"ל בטענה כי זה תקף אותה מינית. היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין הורה בתגובה לשר לביטחון הפנים להקפיא את הליך מינוי המפכ"ל עד לחקירת הפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully