וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצר חשוד במעורבות ברצח הכפול באעבלין

קובי מנדל

10.11.2010 / 10:06

תושב שפרעם בשנות הארבעים לחייו נעצר בחשד למעורבות ברצח הכפול שאירע לפני כשבועיים באעבלין. שני קורבנות הרצח נורו למוות בעת שישבו ברכב סמוך לכניסה לכפר

חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מרחב הגליל עצרו היום (רביעי) תושב שפרעם בשנות הארבעים לחייו בחשד למעורבות ברצח הכפול שאירע ביציאה מאעבלין לפני כשבועיים. המשטרה תבקש היום להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעכו.

הרצח אירע ב-28 באוקטובר. שני בני אדם נורו למוות בעת שישבו במכוניתם סמוך לכניסה לכפר בצפון הארץ. השניים, בני דודים, הם פארס מוחסן, בן 36, וסאלם מוחסן, בן 34, והם נורו מרכב חולף שנמלט מהמקום. צוות מד"א שהגיע למקום קבע את מותם. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הרכב הנמלט. מחקירה ראשונית עלה כי הירי אירע לעבר רכב מסוג "רנו בלינגו" בעת שהוא עשה את דרכו לכיוון היציאה מהכפר. כ-200 מטרים לפני שהגיע ליציאה, נורו לעבר הרכב שתי יריות מטווח קצר.

ראש מועצת אעבלין, מארק אסיה, אמר לוואלה! חדשות אחרי הרצח כי הוא אינו מכיר את הנרצחים וכי אין לו מושג על איזה רקע בוצע הרצח. "אחד מהם הוא אח של אחת העובדות שלנו במועצה. אין לי מושג מה קרה שם בדיוק ומדוע הם נרצחו. אני יודע רק שהמשטרה עובדת קשה מאד ובודקת את נסיבות הרצח". לדבריו, תושבי אעבלין חשים כי מדובר בחיסול מוזמן: "אין פה מעשי רצח של כבוד המשפחה ושטויות כאלה כמו בלוד. התחושה הכללית היא שמי שנכנס למטבח, צריך לדעת לספוג את החום. אין פה תחושת דיכאון או לחץ, הרצח לא ממש מזיז ל-12 אלף התושבים".

  • עוד באותו נושא:
  • אעבלין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully