וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיון בהסדר ברצח אושרנקו נדחה בשל טעות

גלעד גרוסמן

24.10.2010 / 13:19

זאת משום שלמשפחת טטאינה אושרנקו, אחת מקורבנות הרצח המזעזע, לא נמסר על הסדר הטיעון הנרקם עם נטליה קרליק. ע"פ ההסדר, נטליה תורשע בהריגה וייגזרו עליה 13 שנות מאסר

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יגור מזור, עריכה: גדי וינסטוק)

פרקליטות המדינה ביקשה היום (ראשון) מבית המשפט המחוזי בפתח תקווה לדחות את הדיון במשפטם של דמיאן ונטליה קרליק, הנאשמים ברצח והריגה בהתאמה, של ששת בני משפחת אושרנקו. זאת משום שהפרקליטות לא יידעה את משפחתה של טטיאנה אושרנקו, אחת מקורבנות הרצח, לגבי הסדר הטיעון הנרקם עם נטליה קרליק שאמור היה להיות מוצג היום.

בעקבות הפרסומים בתקשורת בנוגע להסדר, לפיו נטליה קרליק תודה בהריגה ויוטל עליה עונש של 13 שנות מאסר בפועל, פנו במרכז נגה בקריה האקדמית המייצגים את משפחתה של טטיאנה לפרקליטות בדרישה שההסדר לא יוצג בפני בית המשפט לפני שיקבל את הסכמת בני המשפחה כפי שדורש חוק זכויות נפגעי עבירה.

"מקומם אותנו שהפרקליטות לא שומרת על זכותם הבסיסית של קורבנות לשמוע על הסדרי טיעון מפי הפרקליטות עצמה ולא מפי התקשורת", אמרה ראש מרכז נגה עורכת הדין ד"ר דנה פוגץ'. "אנו מצפים שייפגשו אתנו ויבקשו מאתנו עמדה מסודרת לפני שההסדר יוצג".

"לא בטוח שההסדר מקל עמה"

פרקליטה של נטליה קרליק, עו"ד אבי כהן מהסנגוריה הציבורית, אמר כי הוא "לא בטוח שההסדר מאוד מקל עמה. משפטית היא יכולה לצאת זכאית בדין, מאידך יש כזו תוצאה קשה בתיק שאחרי דיון החלטנו על כך. הודינו כבר בעבירות אחרות ואנחנו סבורים שמשפטית נטליה אמורה לצאת זכאית מעבירת ההריגה", טען עו"ד כהן, "מאידך בבית המשפט יושבים אנשים בשר ודם ולכן הגענו לסוג של פשרה. לא היה לה קל להגיע להסכמה הזאת, אך נטליה מבינה שהיא חטאה באופן חמור, גם אם לא רצתה בתוצאה הסופית".

על פי כתב האישום, נטליה קרליק, אשתו של דמיאן, שעבדה במועדון הפרמייר שהיה בבעלות משפחת אושרנקו, העבירה לבעלה צרור מפתחות לבית המשפחה, וכך הוא הצליח להיכנס לביתם. לפי החשד, בליל הרצח הוא המתין לבני המשפחה שישובו מחגיגת יום הולדתה של בתו א' במועדון הפרמייר, ורצח אותם אחד אחרי השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully