וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נהג שיכור, עבר באדום ופצע תינוקת קשה

12.10.2010 / 15:42

גדעון יעקובי מגדרה מואשם בביהמ"ש לתעבורה כי לפני ארבעה ימים, נהג שיכור סמוך לביה"ח קפלן ברחובות, עבר ברמזור אדום ודרס תינוקת בת תשעה שבועות שנפצעה קשה. לפני 19 שנים גרם יעקובי למותה של ילדה בת 8 בנסיבות דומות

כתב אישום הוגש היום (שלישי) לבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה נגד גדעון יעקובי מגדרה בגין גרימת חבלה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור ונהיגה רשלנית. זאת לאחר שלפני ארבעה ימים גרם לתאונת הדרכים ליד בית החולים קפלן בה נפצעה באורח קשה תינוקת בת תשעה שבועות. תאונה אחרת לה גרם הסתיימה באופן קטלני אף יותר כאשר לפני 19 שנה גרם למותה של ילדה בת שמונה לאחר שאיבד שליטה על רכבו בעודו שיכור.

לפי כתב האישום, בלילה שבין חמישי לשישי נהג יעקובי, בן 50, כשהוא שיכור וסמוך לבית החולים קפלן עבר ברמזור אדום, פגע בכלי רכב שעמד בצומת, המשיך לתוך הצומת וחסם את הדרך לבני משפחת נעים. כתוצאה מהתאונה אושפזה התינוקת של הזוג נעים באורח קשה ואושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מדימומים מוחיים. המשטרה מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו וכן לשלול את רישיונו.

חידש את רישיונו במרמה

באפריל 1991 היה יעקובי מעורב תאונה אחרת בה איבד שליטה על רכבו, בזמן שחזר מאירוע משפחתי, וגרם למותה של אחת הנוסעות – שרון דרף בת השמונה. בעקבות התאונה הוא נידון לשנת מאסר ורישיונו נפסל ל-15 שנה. רישיונו של יעקובי היה בפסילה גם בעת התאונה ביום שישי, אך הוא חידש אותו במרמה במאי.

השופטת רחל טאובר הסכימה לשלוח את יעקובי לבדיקה של שירות המבחן לפני החלטה סופית בדבר מעצרו וזאת למרות עברו. "הגם שאני סבורה כי העובדה שהנאשם גרם לתאונה קטלנית בעברו וכיום ביצע עבירה שהיא כמעט תאונה קטלנית ויש בכך כדי להצביע על מסוכנות, אני סבורה כי לפי הלכת בית המשפט העליון עלי לבדוק באמצעות שירות המבחן, אשר ימליץ בפני אם ניתן לבחור חלופת מעצר שלא מאחורי סורג ובריח", קבעה. בינתיים יישאר יעקובי במעצר עד לקבלת החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully