וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטרים הנוקמים" לשר: "מנע את פיטורינו"

קובי מנדל ופנחס וולף

11.10.2010 / 14:05

ארבעת השוטרים שהורשעו בהנחת מטענים בביתו של העבריין מיכאל מור נפגשו עם השר לביטחון הפנים וביקשו ממנו שימנע את פיטוריהם. אהרונוביץ' השיב להם כי הדבר אינו בסמכות משרדו

השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) נפגש בצהריים (שני) עם ארבעת השוטרים שהורשעו בהנחת מטענים בביתו של העבריין מיכאל מור בפרשה שנקראה "השוטרים הנוקמים". בפגישה העלו השוטרים את טענותיהם בפני השר, ואף ביקשו שימנע את פיטוריהם. בתגובה אמר אהרונוביץ' כי הדבר לא נתון לסמכות משרדו.

בעקבות הפגישה נמסר מלשכת אהרונוביץ' נמסר כי "אין בפגישה ערעור על העונש. השר אמר בעבר כי אין להתעלם מהמסר היוצא לשוטרים בשטח, והוא נותן גיבוי לכלל שוטרי ישראל וללוחמים בחזית הפשיעה".

אחד השוטרים שנכחו בפגישה אמר לוואלה! חדשות, כי "השר הופתע מדברים ששמע מהשוטרים באשר לדו"ח שחיבר הסמפכ"ל ניצב אילן פרנקו". לדבריו, השר אהרונוביץ' אמר לו ולחבריו שהוא כבר ביקש מספר פעמים את הדו"ח, ובכוונתו לעשות זאת פעם נוספת. עוד אמר השוטר שנכח בפגישה, כי אהרונוביץ' הביע תמיכה בשוטרים.

לפנ כשלושה שבועות הגיעה לסיומה הפרשה לאחר שבית המשפט העליון דחה פה אחד את ערעורם של ארבעת השוטרים, שהורשעו בהנחת מטעני חבלה בביתו של העבריין מיכאל מור ונידונו לשנת מאסר.

השופטים במשפט, סלים ג'ובראן, יצחק עמית ויורם דנציגר דחו את טענותיהם של השוטרים, לפיהם הם פעלו מתוך הגנה עצמית בשל פעילות גורמים עבריינים כנגדם בעיר נהריה במשך מספר שנים. כן נדחתה טענתם כי יש לזכותם בשל "הגנה מן הצדק". הם קבעו שהעונש שהוטל עליהם ראוי, ומאזן בין האינטרסים האישיים שלהם לאינטרס הציבורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully