וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נתניהו: "נעשה צדק עם הטרוריסטים"

פנחס וולף ויהושע בריינר

8.10.2010 / 12:02

במערכת הפוליטית מיהרו לברך על הפעולה בחברון, בה חוסלו שני מבוקשים שהיו מעורבים ברצח ארבעה ישראלים ביריות בבני נעים לפני כחודש: "הפעילות היא תשובה מהירה לרצח"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

ראש הממשלה בנימין נתניהו בירך היום (שישי) את זרועות מערכת הביטחון על חיסול שני המבוקשים שהיו מעורבים בפיגוע הירי בצומת בני נעים לפני כחמישה שבועות, בו נרצחו ארבעה ישראלים מההתנחלות בית חגי.

ראש הממשלה נתניהו הגדיר את הפעולה כ"עשיית הצדק עם הטרוריסטים שרצחו את טלי ויצחק איימס, אבישי שינדלר וכוכבה אבן חיים, והותירו ביישוב בית חגי שבעה ילדים יתומים". נתניהו הוסיף כי "מדינת ישראל תמשיך לרדוף את הטרוריסטים בכל עת ובכל מקום".

גם שר הביטחון אהוד ברק בירך את צה"ל ושב"כ על הפעולה שנערכה הלילה והבוקר. ברק שיבח את הפעולה "המוצלחת והנחושה" ואמר כי "הפעילות בחברון היא תשובה מהירה לרצח ארבעת הישראלים באוגוסט השנה סמוך לקריית ארבע. צה"ל ושירות הביטחון ימשיכו לפעול ללא פשרות ובנחישות נגד ארגוני הטרור, כדי להבטיח את המשך השקט הביטחוני ביהודה ושומרון".

במועצת יש"ע הזדרזו לברך את הכוחות וציינו כי הפעולה היא "הוכחה נוספת ליכולתם של צה"ל ושאר זרועות הביטחון להלום בטרור ולהגן על אזרחי ישראל גם בזכות התעוזה , אומץ הלב והדבקות במשימה, וגם בזכות ההימצאות בכל השטח והסרת המגבלות לפעול בו בחופשיות".

כאמור, הבוקר הרג צה"ל במהלך פעילות בחברון שניים ממבצעי פיגוע הירי הקטלני בצומת בני נעים לפני כחודש. השניים הם נשאת אל-כרמי, אחד המבוקשים המרכזיים של חמאס בגדה, ומאמון אל-נטשה. אחד המבוקשים נהרג במהלך חילופי האש עם צה"ל, והשני נהרג כשדחפור של הצבא מוטט את המבנה בו שהה, לאחר שסירב לצאת אל עבר הכוחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully