וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחלים בהר ברכה ניקבו גלגלי רכבו של מג"ד

26.7.2010 / 11:04

במסגרת העימותים בהר ברכה ניקבו מספר מתנחלים את גלגלי רכבו של מג"ד בנח"ל. בצה"ל רואים את התקרית בחומרה אך איש לא נעצר. העימותים פרצו בעקבות הריסת מבנים במקום

קבוצת מתנחלים מאזור השומרון ניקבו הבוקר (שני) את גלגלי רכב הג'יפ של מפקד גדוד בנח"ל במהלך העימותים שפרצו בינם לפלסטינים מהכפר בורין, סמוך ליישוב הר ברכה. העימותים בין הצדדים, בהם השתתפו עשרות מתנחלים ופלסטינים, פרצו בעקבות הריסת שני קראוונים ודיר עזים באזור וכן על רקע מעצרו של הרב יצחק שפירא ביצהר.

גורמים בצה"ל מסרו בעקבות התקרית, כי הם רואים את האירוע בחומרה רבה. עם זאת צוין כי איש לא נעצר בחשד למעשים.

באזור העימותים נמצאים כוחות גדולים של משמר הגבול, משטרה וצה"ל שמפרידים בין הצדדים. קיים חשש לאירועי תג מחיר באזור בעקבות הריסת המבנים וכן בעקבות מעצרו של הרב יצחק שפירא ביצהר. כמו כן, באזור חווארה שליד שכם בוצע ניסיון הצתה של שדה. לא נעצרו חשודים במעשה. במסגרת העימותים, בהם יידו הצדדים אבנים, נפצעו ארבעה מתנחלים, מתוכם אחד במצב בינוני ושלושה במצב קל, וכן שני פלסטינים שנפצעו באורח קל.

הבוקר חסמו כוחות גדולים של צבא ומשטרה את הגישה למאחז גבעת רונן שסמוך להר ברכה בצפון השומרון, זאת על מנת להרוס במקום מספר מבנים. הכוחות חסמו את צירי הגישה למקום מחשש כי מתנחלים מהאזור ימנעו את הריסת המבנים. אנשי המנהל האזרחי הרסו במקום קראוון ודיר עזים שלדבריהם נבנו ללא היתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully