וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונת רכבת ליד בית יהושע: רכב נמחץ על הפסים

אריאל נוי

23.6.2010 / 5:03

רכבת נוסעים התנגשה הבוקר ברכב מסחרי גנוב שננטש על המסילה, סמוך לתחנת בית יהושע. כתוצאה מההתנגשות, ירדו שני קרונות מהפסים, ואחת מנוסעות הרכבת נפצעה באורח קל

אישה נפצעה הבוקר (רביעי) באורח קל בתאונה שאירעה בין רכבת נוסעים לבין רכב מסחרי סמוך לבית יהושע שבשרון. התאונה אירעה סמוך למקום בו התרחשה תאונת רכבת קשה בשנת 2006, שגבתה את חייהם של חמישה בני אדם. מרכבת ישראל נמסר, כי בעקבות התאונה נגרמו עיכובים קלים בלבד בתנועת הרכבות. עם זאת, התנועה צפויה להתנהל כסדרה במהלך היום.

התנגשות רכבת במכונית בבית יהושע, יוני 2010. שלומי גבאי, שלומי גבאי
הרכב שנתקע על המסילה היה גנוב. זירת התאונה, הבוקר/שלומי גבאי, שלומי גבאי

סמוך לשעה ארבע וחצי לפנות בוקר נמסר למד"א מרחב שרון על רכבת נוסעים שפגעה ברכב סמוך לבית יהושע. כתוצאה מההתנגשות ירדו שני קרונות מהפסים.

מדובר ככל הנראה ברכבת נוסעים שהיתה בדרכה מנמל התעופה בן גוריון לכיוון צפון. כ-800 מטרים דרומית לתחנת בית יהושע פגעה הרכבת ברכב שהיה על הפסים. כתוצאה מההתנגשות נפצעה אחת הנוסעות. הרכב שהיה על הפסים, רכב מסחרי מסוג טויוטה, נחצה לשניים ועף למרחק. מהמשטרה נמסר כי מדובר ברכב שנגנב ממושב אודים הסמוך.

אסף מור, פרמדיק במד"א מרחב שרון, מסר לוואלה! חדשות, כי "התקבלה קריאה באזור ארבע וחצי על התנגשות בין רכבת ורכב פרט. יצאנו בכוחות גדולים מאוד. אני הגעתי ראשון למקום. התחלתי בסריקות אחר הרכב הפוגע. מכיוון שלא הייתה נגישות למקום, טיפסתי על הגדר וראיתי חלק אחד של הרכב. במרחק כמה מטרים גילינו עוד חלק. הרכבת ירדה מהפסים ונוסעת אחת מבוגרת נפצעה וקיבלה טיפול במקום. הסריקות עוד נמשכות. עדיין לא נמצא שום זכר לנהג הרכב או לנוסעים".

לפני ארבע שנים אירעה תאונה קטלנית סמוך לתחנת הרכבת בית יהושע. רכבת נוסעים שיצאה מנמל התעופה בן גוריון לכיוון עכו התנגשה בטנדר שנתקע על מפגש מסילת החוף עם כביש 553. חמישה מנוסעי הרכבת נהרגו ויותר מ-80 נפצעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully