וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד החשודים באונס הילדה: "זה היה בהסכמה"

איילה חננאל

3.5.2010 / 17:34

בית המשפט החליט לשחרר שלושה מתוך ארבעת החשודים באונס ילדה בת 12 במרכז הארץ למעצר בית בגלל גילם הצעיר. חשוד נוסף, נער בן 17, יישאר במעצר עד יום חמישי

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידאו: דורון שטיין)

שלושה מתוך ארבעת הנערים שנעצרו הבוקר (שני) בחשד לביצוע עבירות מין בילדה בת 12 במרכז הארץ שוחררו למעצר בית. ההחלטה לשחררם נבעה ככל הנראה בגלל גילם הצעיר. שלושת החשודים בני ה-13 שוחררו למעצר בית למשך 14 ימים ואילו מעצרו של החשוד הרביעי, בן 17, הוארך עד יום חמישי.

החשדות המיוחסים לארבעת הנערים הינם בעילת קטינה, מעשה סדום ומעשה מגונה בקטינה. הנערה חשפה את שעברה בפניי מנהל בית הספר בו היא לומדת,ובין היתר כתבה לו מכתב בו פירטה את המעשים שביצעו בה הנערים על פי החשד והוסיפה,"איך אני מפסיקה את זה?".

אחד הנערים החשודים, המיוצג על ידי עורך הדין עו"ד גיל אדלמן מטעם הסנגוריה הציבורית, סיפר לחוקרים כי הכיר את הנערה דרך חבריו לאחר שהוזמן על ידם לצפות באקט מיני בו, לטענתו, היה נוכח בלבד ולא עשה דבר. לאחר אותו מקרה, טען, נפגש הנער עם הנערה רק פעם אחת נוספת במסגרתה קיימו השניים יחסי מין שבוצעו בהסכמה.

המשטרה פשטה הבוקר על בתי הספר בהם לומדים הנערים וביצעה את המעצרים בעקבות דיווח של רשויות הרווחה, לפיו הילדה קיימה יחסי מין עם מספר נערים בחודשים האחרונים. מהחקירה עולה כי המעשים בוצעו, לפי החשד, בתוך שטח בית הספר בו לומדים המעורבים ובגינות ציבוריות לאורך שנתיים.

הדיווח הועבר לרשויות על ידי אחד המורים בבית הספר של הילדה. לדברי המשטרה, נערים נוספים צפויים להיעצר. מחקירה ראשונית עולה, כי יחסי המין לא נכפו על הנערה, אולם בשל גילה הצעיר הם מוגדרים כמעשה אונס. המעשים התגלו לאחר שהילדה התוודתה בפני מורה בבית הספר על המקרים. המורה עירבה את הוריה של הילדה והם אלה שהגישו תלונה במשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully