וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליכוד מכר את סדר היום הציבורי לחרדים"

פנחס וולף

3.5.2010 / 16:41

יו"ר האופוזיציה תקפה את רה"מ וטענה כי הוא הודה בפניה שהוא מחוייב לש"ס. "הארועים האחרונים בהם היו מעורבים חרדים מהווים פוליטיקה המנצלת שיטה גרועה ופוליטיקאי חלש"

"כשדיברתי עם ביבי על יצירת שותפות בינינו תשובתו הייתה, אני כבר מחובר ומחוייב לש"ס", כך אמרה היום (שני) יו"ר האופוזיציה ציפי לבני. לדבריה, "לא מדובר רק על ניצול של מערכת אלא על הליכוד ומה שקרה לו. הליכוד מכר את סדר היום הציבורי שלו לטובת פוליטיקה חרדית, כולם מפסידים מזה. כל מי שאכפת לו מהיהדות במובנה הלאומי ולא רק הדתי. זו לא עמדה אנטי דתית או אנטי חרדית, זו עמדה המעמידה את האכפתיות לעתיד החברה המשותפת מעל לכל".

את האשמות אלו הטיחה לבני כשדיברה על האירועים האחרונים בהם היו מעורבים אזרחים חרדים. לטענתה, מעבר למקרים הספציפיים שעמדו במרכז הדיון הציבורי בתקופה האחרונה, מדובר ב"פוליטיקה המנצלת שיטה גרועה ופוליטיקאי חלש".

לדבריה של לבני, הפוליטיקאים הם "שמביאים למצב שנשים נדחקו לירכתי אוטובוס, שלא בונים חדרי מיון, ושאין לימודי ליבה". "קדימה בראשותי יכלה לומר לא והיא אמרה לא בנושאים שהבנו שהם הרי גורל למדינה ולא מדובר רק בקצבאות ובכספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully