וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נערים שברו כיסא על ראשה של מורה

איילה חננאל

28.3.2010 / 15:27

שני נערים בני 11 ו-14 מנצרת עילית חשודים כי תקפו מורה ושברו כיסא על ראשה, איימו על תלמידים בסכין וכן תקפו תלמידים נוספים. הם עוכבו לחקירה ושוחררו למעצר בית

פרשה נוספת של אלימות נגד מורים: שני נערים בני 11 ו-14 מנצרת עילית עוכבו היום (ראשון) לחקירה בחשד שהיו מעורבים במספר תקריות אלימות נגד תלמידים וסגל המוסד בו הם לומדים. השניים חשודים כי שברו כיסא על ראשה של מורה, איימו בסכין על מספר תלמידים וכן תקפו תלמידים נוספים במהלך החודשים האחרונים.

מחלק הנוער במשטרת מרחב העמקים ערך חקירה סמויה בשבועיים האחרונים, שבסופה עוכבו הנערים. בתום החקירה הם שוחררו למעצר בית. הטיפול בנער בן ה-11 הועבר לגורמי הרווחה והסעד בשיתוף פעולה עם מחלק הנוער, ואילו חומרי החקירה נגד חברו בן ה-14 יועברו לאגף התביעות במשטרה לצורך בחינת הגשת כתב אישום נגדו.

בשבוע שעבר נעצרו שני תלמידים בני 16 מתיכון באזור השפלה בחשד שהחליטו לנקום במורתם וחרטו על רכבה צלבי קרס. לפני כשבועיים ניגשה המורה לתחנת המשטרה באזור מגוריה והתלוננה על כך שאלמונים חרטו את צלבי הקרס על רכבה, שחנה בחניון התיכון.


שוטרי מחלק הנוער של התחנה פתחו בחקירה, אשר הובילה אותם לשני התלמידים. בחקירתם קשרו עצמם התלמידים למעשה ואף הודו במיוחס להם. השניים סיפרו בחקירתם כי החליטו לבצע את המעשה לאחר שהמורה בישרה להם, כי אין בכוונתה לקבל אותם למגמת הדרמה של בית הספר. בתום חקירתם שוחררו השניים לבתיהם בתנאים מגבילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully