וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייפמן יישאר במעצר בית עד תום ההליכים

16.2.2010 / 10:11

השופטת חיותה כוחן ציינה בהחלטתה כי לשחרר את רייפמן ממעצר בית יהיה בבחינת "פרצה הקוראת לגנב, רייפמן הפעיל את נשקם של הנוכלים - לשון חלקלקה ועורמה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע הבוקר (שלישי) כי איש העסקים אלי רייפמן, הנאשם בזיוף וקבלת דבר במרמה, יישאר במעצר בית עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. רייפמן הואשם שהצליח לקבל מחברה בריטית כ-6 מיליון דולר באמצעות זיוף מסמך לגבי מניות של חברת "אמבלייז" והשגת המסמך כערובה להלוואות.

השופטת חיותה כוחן כתבה בהחלטתה ש"כתב האישום חושף תחכום ברמה גבוהה באמצעותו הצליח להפיל בפח לא דגי רקק אלא אנשים היודעים דבר וחצי דבר בשוק ההון והעסקים". היא הוסיפה שרייפמן "הפעיל את נשקם של הנוכלים: לשון חלקלקה, קסם אישי, עורמה ועודף ביטחון עצמי בהם התברך". עוד כתבה שרייפמן "לא יהסס לעשות שימוש חוזר 'בנשקו' כדי להשיג את יעדו. לדבריה לשחרר את רייפמן ממעצר בית יהיה בבחינת "פרצה הקוראת לגנב". היא הבהירה ש"אומנם כיום ניתן לבצע פעולות רבות מהבית באמצעים אלקטרוניים, אולם העובדה שלא יבוא במגע עם אנשים תמנע ממנו להפעיל את קסמו האישי ולהפיל קורבנות נוספים בפח".

כתב האישום נגד רייפמן הוגש בסוף דצמבר 2009. רייפמן, מייסד חברת "אמבלייז", מואשם בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בזיוף בכוונה לקבל באמצעותו דבר וכן בשימוש במסמך מזויף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully