וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה תגביר האבטחה סביב השופט גלעד

קובי מנדל

8.2.2010 / 8:46

מאיימים גם על שופטים? רכבו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד, הוצת הלילה סמוך לביתו בעכו. המשטרה: "השופט מאויים ברמה גבוהה - נתאים את מערך האבטחה סביבו"

אלמונים הציתו לפנות בוקר (שני) את מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, משה גלעד. המקרה אירע שעה שהרכב חנה סמוך לבית השופט בעכו, במרחק של כ-200 מטרים מתחנת המשטרה בעיר.

עובר אורח שהבחין בלהבות ניגש לתחנת המשטרה והזעיק את השוטרים. מפקד תחנת עכו, אבי אדרי, מסר לוואלה! חדשות שהמשטרה חושדת שמציתי הרכב ידעו מי בעליו, וכי המעשה קשור להיותו שופט.

בעקבות המקרה קיים הלילה מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן הערכת מצב עם גורמים בכירים בפיקוד. לאור סקירות שהוצגו הוחלט לקבוע כי השופט גלעד מוגדר כמאויים ברמה גבוהה וכי נהלי האבטחה שלו יתואמו עם משמר בתי המשפט. "פגיעה בשופט ובכל גורם אחר במערכת אכיפת החוק היא פגיעה בסמל שלטון ופגיעה בדמוקרטיה", אמר מפקד המחוז, אשר התחייב כי "המשטרה תפעל בכל המישורים והאמצעים להגיע אל המבצעים".

מקורביו של השופט גלעד מעריכים שמדובר בטעות בזיהוי, בשיחה עם וואלה! חדשות אמרו כי השופט אינו חושד באיש וכי יש לו אמון מלא במשטרה שתמצא את האחראים למעשה בהקדם. עוד הוסיפו מקורביו כי השופט גלעד יצא הבוקר לעבודתו בבית המשפט המחוזי כהרגלו.

השופט גלעד מכהן כשנתיים, מועמדותו לתפקיד עוררה בשעתו סערה לאחר שפרקליטת מחוז חיפה דאז, לילי בורישנסקי, טענה שלגלעד קשרים מפוקפקים עם עבריינים. בעבר, בעת ששימש כעורך דין פרטי, הושלך רימון לעבר ביתו. בין לקוחותיו המפורסמים כעורך דין היה גם העבריין מיכאל מור שעמד במוקד פרשת "עבריינים במדים", כאשר שוטרים הורשעו בניסיון לפגוע בו.

מדוברות בתי המשפט נמסר בתגובה כי "בהמשך לפרסומים בנושא הצתת מכוניתו של שופט בית המשפט המחוזי בחיפה, כבוד השופט משה גלעד, הנושא נמצא בבדיקה ומעבר לכך איננו מוסרים פרטים נוספים".

עדכון ראשון: 6:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully