וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שכנע ילדות להישאר בביתן ואנס אותן

איילה חננאל

1.2.2010 / 9:08

גבר ממרכז הארץ נעצר בחשד שיצר קשר עם ילדות באינטרנט, שכנע אותן להתחזות לחולות על מנת שיישארו לבדן בבית ואז היה תוקף אותן. "אחת מפרשיות הפדופיליה החמורות ביותר"

חוקרי היחידה לפשעי מחשב, יחידת להב 433, עצרו את אבינועם ברברמן ממרכז הארץ, החשוד בשורה של עבירות פדופיליה חמורות. החשוד יובא היום (שני) להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. הגבר נעצר בתום חקירה שנמשכה כמה שבועות. על פי החשד אנס הגבר במהלך השנים האחרונות ותקף מינית מספר רב של ילדות. במשטרה הגדירו את הפרשה כ"אחת החמורות ביותר שהיו בישראל בשנים האחרונות".

המשטרה חושדת כי ברברמן נהג לגלוש באתרי אינטרנט ולאסוף פרטים על ילדות איתן יזם שיחות. הגבר בירר את מקום מגוריהן, מקום לימודיהן, גילן ופרטים נוספים ולאחר מכן שכנע אותן לומר שהן חולות כדי שיישארו לבד בביתן ולא ילכו ללימודים בבית הספר.

לאחר ששכנע את הילדות להישאר לבד בביתן ניצל הגבר, על פי החשד, את העובדה כי הן נמצאות לבדן, הגיע לבתיהן ותקף אותן מינית. המשטרה תבקש להאריך את מעצרו לצורך החקירה למשך חמישה ימים.

אתמול נעצר תושב רחובות בחשד שהטריד מינית מספר קטינות במהלך השנה שעברה. הקטינות התלוננו אתמול במשטרה כי החשוד ניגש אליהן מספר פעמים ונתן להן כסף בתמורה לחיבוק. החשוד בן ה-35 נעצר ובחקירתו קשר עצמו לביצוע העבירות. עוד התברר כי החשוד מוכר למשטרה מעבירות קודמות. הוא יובא היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון.

  • עוד באותו נושא:
  • פדופיליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully