וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנייה לפרקליטות: לחקור משתתפת האח הגדול

5.1.2010 / 10:16

ח"כ בן ארי והרב וולפא פנו למשנה לפרקליט המדינה בבקשה שיחקור את עדנה קנטי בטענה שהסיתה לאלימות. "הגברת קנטי קוראת לערבים למרוד במדינת ישראל"

ח"כ מיכאל בן ארי והרב שלום דב וולפא פנו היום (שלישי) למשנה לפרקליט המדינה שי ניצן בתלונה נגד משתתפת האח הגדול עדנה קנטי בטענה שהסיתה וקראה לאלימות.

תלונתם מתבססת על הדברים שאמרה קנטי במהלך התוכנית, ולפיהם "אני הולכת למחסומים ואני רואה את כל אלפי האנשים הולכים איפה שאומרים להם והם מראים את תעודת הזהות. והם מרימים את החולצה והם מרימים את המכנסים, עושים בדיוק מה שאמרים להם והם בחיים לא יכנסו לכבישים של יהודים".

"ואני אומרת, המשיכה קנטי, "אם היו אומרים 'החוקים שלכם תדחפו אותם לתחת, לא מעניינים אותנו החוקים שלכם, אנחנו לא רוצים להראות לכם תעודות זהות ואנחנו לא עוברים מהמחסום, אנחנו עוברים מפה, ואנחנו לא נוסעים בכבישים שלכם, אנחנו נוסעים מאיפה שאנחנו רוצים', שני מיליון אנשים היו קמים, לובשים בגדים לבנים ואומרים: 'אנחנו הולכים איפה שאנחנו רוצים, זו האדמה שלנו', היה נגמר הכיבוש. למה לא לפרוץ גבולות, למה להקשיב לגבולות מפגרים?"

ח"כ ארי והרב וולפא מתרעמים גם על כך שבתשובה לאמירה של אחד ממשתתפי התוכנית שמדובר בפקודות צבאיות וזה החוק במדינת ישראל, השיבה קנטי: "אז יש חוקים והחוקים מטומטמים. אני לא ממלאת אחרי פקודות שנראות לי מפגרות".

במכתבם למשנה לפרקליט המדינה שי ניצן הם כתבו כי, "דברים אלה הם דברי בלע שיש בהם משום עבירות על החוק. הגברת קנטי קוראת למעשה לערבים למרוד במדינת ישראל, להפר הוראות של חיילי צה"ל ואף לפתוח בהתקוממות. אם לא די בכך הרי שגם באשר לחוקי המדינה ופקודות הצבא קוראת הגברת קנטי להפר אותם ואומרת שהיא בעצמה לא תמלא אחרי: "פקודות שנראות לי מפגרות".

"על שולחננו נמצאות החלטות שונות של כבודו שבגין דברים מתונים הרבה יותר הורה לפתוח בחקירה ואף להעמיד לדין ולהגיש כתבי אישום נגד אנשי ימין", הוסיפו השניים. "אשר על כן ולאור כל האמור לעיל נבקש ממך להורות על פתיחת חקירה מיידית כנגד הגברת קנטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully