וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלכה לי בתאונה בת דודה עם תינוק בבטן"

יהושע בריינר, נעמה טלמור ורמי שני

9.10.2009 / 9:10

כך אמרה הבוקר קרובת משפחה של ההרוגות בתאונה באשקלון אמש. "מאוד קשה לנו עכשיו ומאוד כואב". הלוויתן של השלוש תיערך היום ב-12:00 בבית העלמין באשקלון

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

ורדה בוקובזה (52), אחותה לאה קטני (59) ובתה אלינור בוקובזה-טוויטו (28), שהיתה בהריון מתקדם, נהרגו, ועוד שלושה בני אדם נפצעו אמש (חמישי), בתאונה בין רכב הסעות לרכב פרטי בפינת הרחובות אלי כהן ושדרות יצחק רבין באשקלון. בין הפצועים אב ובנו, שפונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי בעיר. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי הרכב בו ישבו שלוש ההרוגות עבר בצומת ברמזור אדום והתנגש ברכב ההסעות. בשל התאונה שררו במקום עמוסי תנועה כבדים.

הפראמדיק ניר מיכל שטיפל בפצועים, סיפר לוואלה! חדשות: "הגענו לזירה עם רכב אחד מרוסק, ובתוכו שלוש הרוגות ללא רוח חיים. במקביל, כארבעה מטרים משם נמצא רכב הסעות הפוך ובתוכו עד כמה שאנחנו יודעים שלושה בני משפחה. האב והבן היו לכודים, ובעזרת כוחות כיבוי אש הצלחנו לחלץ אותם, לטפל בהם ולהעביר אותם לבית החולים ברזילי. האב במצב קשה והבן במצב בינוני".

בני המשפחה של שלוש ההרוגות בתאונה הביעו תרעומת על כך שגופותיהן הועברו למכון לרפואה משפטית באבו כביר. "אני לא מבין למה צריך לעשות את זה. הכאב הזה הוא גדול בשבילנו ואנחנו נצטרך להתמודד איתו. ממילא זיהו כבר את הגופות. בשביל מה צריך לקחת אותם למכון לרפואה משפטית?", אמר אלון בוקובזה, קרוב משפחה של שתיים מתוך שלוש ההרוגות. עוד סיפר קרוב המשפחה, כי שלוש הנשים חזרו מקניות לקראת אירוע שמחת תורה. "כל אחד מבני המשפחה קיבל את הבשורה באופן אחר. לי נודע על כך מפי קרוב משפחה. מיד יצאתי לראות את מקום התאונה ונדהמתי למראה הרכב בו הן נסעו. רק עכשיו קיבלנו את הידיעה אנחנו מתחילים לעכל את מה שקרה". הלוויתן של השלוש תיערך מחר בצהריים בבית העלמין באשקלון.

גיסה של לאה קטני, אורי קטני אמר היום לוואלה! חדשות, כי "היא הייתה עמוד השדרה של הבית והקדישה את כל חייה לטיפול בילדים ואח"כ גם בששת הנכדים שלה. כשאני חושב על זה, זה יד הגורל האכזר", הוא הוסיף: "אני עובד במוניות שימשון והרכב שפגע בגיסתי הוא של מוניות שימשון גם כן".

גם אתמול גבה הקטל בדרכים מחיר כבד. אישה נהרגה ושלושה אחרים נפצעו קשה בתאונת דרכים קטלנית שאירעה בכביש 79 בין צומת הזכוכית לצומת ציפורי בכניסה לעיר נצרת כתוצאה מהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב. למקום הוזעקו צוותי כיבוי כדי לחלץ את הפצועים קשה שפונו באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה לקבלת טיפול רפואי. שני פצועים נוספים פונו לבית החולים האנגלי בנצרת. שלושה צוותי כיבוי הוזעקו למקום על מנת לחלץ את הנפגעים מכלי הרכב – אך אחת מהן מתה מפצעיה עוד בטרם הגיעה לבית החולים. ההרוגה הינו נהגת הרכב הפרטי, בת 32, תושבת הצפון. כתוצאה מהתאונה נחסם לתנועה קטע הכביש משני כיווני הנסיעה.

אתמול נהרג גם הולך רגל בן 70 בתאונת דרכים בראשון לציון. הקשיש נפצע באורח קל-בינוני מרכב פרטי ופונה לבית החולים לקבלת טיפול. בבית החולים הידרדר מצבו, והוא מת מפצעיו. בתאונת דרכים שהתרחשה בבקעת הירדן, נפצע אדם אחד באורח קשה ועוד שישה בני אדם נפצעו באורח קל-בינוני, בהתנגשות בין משאית לרכב פרטי בכביש 90, סמוך לישוב שדמות מחולה.

עדכון ראשון: 20:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully