וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש: "המדריך נפגע בראשו לפני ההיעדרות"

רמי שני

1.10.2009 / 14:02

נראה כי מדריך הטיולים ניר גור נפל שלשום בעת טיול שערך במדבר יהודה. בתו של גור: "הוא חילץ הרבה מאד אנשים. אולי עכשיו הוא זקוק לחילוץ"

ילדיו של ניר גור, הנעדר מאז אתמול, הביעו היום (חמישי) דאגה לשלומו של אביהם. מהפרטים שהצליחה משפחתו של גור לאסוף עולה כי טרם היעלמותו היה גור בטיול במדבר יהודה. בתו של גור, רותם ניר-דותן, סיפרה לוואלה! חדשות כי "אבא הלך לישון בשטח והתעורר אחרי 40 שעות, במרחק של 15 מטר מהמקום שבו נרדם. ההערכה שלנו היא שהוא נפל וספג מכות יבשות".

לדבריה, "כשהוא התעורר וגילה שהוא רחוק מהמקום שבו הלך לישון, הוא הזעיק את הבן הצעיר שיבוא לקחת אותו. אבא היה עייף מאוד. הוא הלך להיבדק בבית חולים בחיפה ואחרי ששוחרר משם, הוא הסיע את הבן לביתו במכמנים ואמר שהוא הולך לנוח בבית שלו. אנחנו לא יודעים מה קרה איתו מאז, אבל בבית הוא לא היה. בשלב מסוים, קיבלנו דיווח שהמכונית שלו נמצאה ליד כרמיאל. התברר לנו שהוא לקח איתו תיק וכסף ונעלם. הטלפון שלו נשאר ברכב".

אתמול, לאחר מציאת רכבו של גור, הודיעו בני המשפחה על היעדרותו למשטרה. חשש המשפחה התגבר בעקבות מה שכנראה התרחש בטיול שערך גור. "יכול להיות שאבא קיבל מכה בראש, שבגללה הוא איבד את ההכרה. הוא היה חבול בכל הגוף כשהאח שלי מצא אותו שם", הוסיפה ניר דגן. "קיבלנו בהמשך שתי עדויות לגבי הימצאו. מישהו אמר שהוא ראה אותו בתחנה לכיוון טבריה. השומר של אתר מצדה, שמכיר אותו, סיפר לנו שהוא פגש אותו שם. ההתרחשות הזאת מעוררת דאגה רבה".

"אנחנו מנסים לאתר כל פיסת מידע לגביו", אמרה בדאגה ניר-דגן ופנתה לעזרת הציבור. "יכול להיות שמישהו ראה אותו באוטובוס או שהסיע אותו ברכב. אי אפשר לפספס אותו: איש מוצק, עם זקן ושיער מאפירים. הוא היה שנים רבות ביחידת החילוץ באזור עין גדי וחילץ הרבה מאוד אנשים. אולי עכשיו הוא זקוק לחילוץ ואנחנו לא יודעים עדיין את זה. כי אם הוא שוכב במקום מסויים, מרוחק ממעבר בני אדם, קשה לדעת מה יקרה לו. די לזכור מה שאירע לו בטיול האחרון, כדי לדאוג מאוד לשלומו".

גור הוא מטייל מוכר ונחשב למומחה בינלאומי בתחום השטח והשדאות. במשך ארבעים השנים האחרונות הוא שימש כאיש שטח והדרכה בתחום האזרחי והצבאי. בחברה שהקים הוא יזם, ארגן וביצע סמינרי הישרדות. בנוסף לכך היה גור מראשוני מדריכי אזור סיני, ניהל את בית ספר שדה עין גדי, יזם והקים את המרכז הישראלי להישרדות בשדה בוקר.

לגור שבעה ילדים ושלושה נכדים. החיפושים אחריו באזור מדבר יהודה נמשכים. בני המשפחה רתמו את היחידות הצבאיות בהם משרתים שניים מבניו של גור למאמץ, וכעת מסייעים גם אנשי טייסת בחיל האוויר ואנשי סיירת מטכ"ל בחיפושים. כל היודע פרטים על מקום הימצאו של גור מתבקש להתקשר לתחנת המשטרה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully