וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח בניצנים: "מצטער, זה פשוט קרה"

רמי שני

24.9.2009 / 12:56

מעצרו של ניקולאי דורושב, בן 26, החשוד ברצח הנערה לאה דרנקין מאשקלון, הוארך היום ב-12 ימים."לחצתי לה על הגרון, והיא איבדה את הנשימה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: עידן גוראל)

מעצרו של ניקולאי דורושב, החשוד ברצח הנערה לאה דרנקין, הוארך היום (חמישי) ב-12 ימים. במהלך הדיון בבית משפט השלום באשדוד הביע דורושם חרטה על מעשיו "אני מצטער על מה שקרה, לא התכוונתי, זה פשוט קרה". לדבריו, "לחצתי לה על הגרון, והיא איבדה את הנשימה".

אחד מחוקרי המשטרה סיפר לוואלה! חדשות כי על פי החשד, ה אנס את דרנקין ואחר כך רצח אותה. לדבריו, דורושב ניסה להסתיר את הגופה. החוקר אמר כי הראיות נגד דורושב מוצקות.

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי דרנקין, יחד עם כמה מחברותיה, בילו במועדון כאשר פגשו בחשוד, אותו הכירו כמה ימים קודם לכן. החשוד הסיע את החברות לביתן, אך השאיר את הנרצחת ברכבו. במסגרת החיפושים אחר דרנקין הוזנק מסוק משטרתי לאוויר ונערכו סריקות באזור. במקביל, נבדקו אותות המכשיר הסלולרי של הנערה לאיתורה.

בעקבות הסריקות אותר דורושב שהיה עם הנערה בקשר. במהלך חקירתו הוא הודה בקשריו עם הנערה, והוביל את החוקרים אל גבעה 69 הנמצאת מצפון מערב לאשקלון בה, כאמור, נמצאה גופתה של דרנקין.

שר החינוך גדעון סער אמר הבוקר כי "זהו רצח מזעזע, של ילדה בגילכם, שנוגע ללב של כל אחד ואחד מאיתנו". סער ביקש מהתלמידים לגלות זהירות במהלך הבילויים ולהימנע מלהגיע למצבים מסוכנים. הוא שוחח עם מנהלת בית הספר "אורט אפרידר", בו למדה דרנקין. היא עדכנה את השר על הפעילות המתבצעת בבית הספר בעקבות הרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully