וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו שני אחים החשודים ברצח צעיר בנשר

קובי מנדל ואיילה חננאל

5.9.2009 / 16:34

המשטרה חושדת כי שני אחים תושבי נשר רצחו במהלומות צעיר תושב המקום. אחד האחים נתפס על ידי המשטרה ולאחר מכן הסגיר עצמו האח השני. שניהם הובאו הערב להארכת מעצר

התפתחות בחקירת נסיבות מותו של שחר עמר, תושב נשר בן 20 שנמצא אתמול ללא רוח חיים באחד הרחובות בעיר. בעקבות נתיחת הגופה עלה החשד כי הוא נרצח באמצעות מהלומות מחפץ קהה בראשו. החשוד העיקרי בביצוע המעשה, בן 28 תושב נשר המוכר למשטרה, הסגיר עצמו הלילה (שבת) באמצעות עורך דינו.

אחיו בן ה-25 החשוד במעורבות ברצח נעצר אמש על ידי המשטרה. מפקד תחנת זבולון ג'מאל חכרוש, מסר לוואלה! חדשות כי ההערכה היא שמדובר על רקע סכסוך בין עבריינים וכי הערב תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של שני האחים.

יובל זמר, עורך דינו של החשוד המרכזי, מסר לכתב וואלה חדשות כי חברתו של המנוח הוכתה על ידו וכי מרשו חש לסייע לה וליווה אותה לביתה. בתוך כך, המנוח הגיע למקום ועימות התפתח, במהלכו השליך מרשו אבן לעברו של המנוח. מעצרם של שני האחים הוארך הערב בבית משפט השלום בקריות.

אתמול בלילה נרצח צעיר בן 21 במהלך קטטה בעפולה. חברו בן ה-18 נפצע קל. השניים, תושבי כפר הסמוך לעפולה, פונו לבית החולים העמק שם נקבע מותו של הצעיר. בגלי צה"ל דווח כי המשטרה פתחה בחקירת התקרית.

ביום רביעי מת גבר בן 47, אב ל-22 ילדים. האב נפצע באורח קשה לאחר שנדקר בקלנסואה שבשרון ומת מפצעיו. מהמשטרה נמסר כי הוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה האיש נדקר על רקע סכסוך שכנים.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • נשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully