וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בירושלים: נעצר פלסטיני בחשד לדקירה

איילה חננאל ונעמה טלמור

30.8.2009 / 0:50

פלסטיני עובד הוסטל ברחוב צפניה בירושלים חשוד שרצח בדקירות את אחד מדיירי ההוסטל עקב סכסוך שפרץ ביניהם. כוחות משטרה עצרו את החשוד והוא נלקח לחקירה

יח"צ - חד פעמי

(באדיבות אתר החדשות החרדי – לדעת.נט)

גבר בן 50 נדקר אמש (ראשון) בהוסטל ברחוב צפניה 4 בשכונת גאולה בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו פעולות החייאה בגבר שנפצע אנוש אך נאלצו לקבוע את מותו. צוות של מג"ב עצר את החשוד ברצח סמוך לעזריה והוא נלקח לחקירה. המשטרה מעריכה כי הדקירה אירעה על רקע פלילי.

הדקירה התרחשה לפי החשד עקב סכסוך בין פלסטיני, עובד ההוסטל ליהודי שהתארח במקום. הסכסוך בין השניים החל בשעות הבוקר ובערב התפתחה קטטה בין השניים במהלכה דקר הפלסטיני את היהודי מספר פעמים ונמלט מהמקום. אחד הדיירים ניסה להפריד ביניהם אך ללא הצלחה. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור הדוקר בן 23 תושב השטחים.

אהרון אייכלר מתנדב זק"א שנוכח במקום סיפר לוואלה! חדשות כי סמוך לשעה תשע וחצי התקבל דיווח על קטטה בהוןסטל. "כשהגענו מצאנו את הקורבן כשבגופו מספר גדול של דקירות וכשהוא שוכב בשלולית של דם. תחילה לא היה ברור הרקע לאירוע אז סגרנו על הדלת על מנת להגן על עצמנו. פעולות החייאה לא הצליחו ולצערינו חזינו בעוד רצח".

לפני כשבועיים נרצחה בשכונת ארמון הנציב ציפורה נחמו על ידי דייר שגר בדירה בבעלותה. ככל הנראה רצח אותה הדייר, אבי דר עקב סכסוך כספי שפרץ ביניהם.דר טען כי רדיפתו על ידי המשטרה היא זו שהביאה אותו לכדי ביצוע המעשה.

פורסם לראשונה ב-22:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully