וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ניסה לרצוח את בנותיו עם סוכריות מורעלות

רמי שני ועדי שמחוביץ

13.7.2009 / 18:01

ביהמ"ש הרשיע אדם שניסה לרצוח שלוש מבנותיו באמצעות סוכריות שוקולד מורעלות, עליהן פיזר אבקה לקטילת חרקים. האם טעמה את הסוכריות ואיבדה את הכרתה

בדואי תושב הפזורה הורשע היום (שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע בניסיון לרצוח שלוש בנות משמונת ילדיו. על פי כתב האישום, התגלע סכסוך ארוך בין האיש לגרושתו, על רקע חילוקי דעות בנושא אחזקת ילדיהם המשותפים. בעקבות זאת, נהג האיש למנוע מילדיו לשוב לבית האם בו התגוררו, ואף מנע מבני משפחתה הקרובים ביותר להגיע אל ביתו כדי להשיב את הילדים אל אימם. באחד המקרים, הוא אף איים ברצח על אחיה של האם, שהגיע לביתו ביחד עם שוטר ועובד סוציאלי כדי להחזיר את הילדים לביתם.

לאחר האירוע, החליט האיש לגרום למותן של שלוש בנותיו, המוגדרות כקטינות. לשם כך, הצטייד באבקה המשמשת לקטילת חרקים בשם "מתומיל". מדובר באבקה רעילה שעלולה לגרום להרעלה חמורה וללא טיפול רפואי אף למוות. מכתב האישום עולה, שהוא ציפה באמצעותה שלוש סוכריות שוקולד. הוא נתן את שלוש הסוכריות הנ"ל לבנו והנחה אותו למסור אותן לאחיותיו בלי שאף אחד ידע על כך. כמו כן, הוא דרש מהבן להורות לאחיות לשתות מים לאחר שיאכלו את הסוכריות.

הבן הלך לבית הספר וכששב, הוא נתן את הסוכריות לאמו כי חשד שאביו שם בהן חומר כלשהו. האם ביקשה לודא את החששות וטעמה מאחת מהן. היא איבדה את הכרתה, והובהלה לבית החולים, שם טופלה לאחר שאובחנה כסובלת מהרעלה. מצבה התדרדר ורק בעקבות הטיפול היא התאוששה ושוחררה לביתה, ארבעה ימים אחרי שאושפזה.

הבן נחקר על ידי חוקרת ילדים ושחזר את האירועים באוזניה. היא ציינה במפורש שהוא קושר את הממתקים כסיבה לנפילה של האם ופינויה לבית החולים. בית המשפט קבע, שהאיש נאשם בשלוש עבירות: ניסיון לרצח, שימוש ברעל ואיומים על חייו של אחי אישתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully