וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: מקורבי נתניהו איימו עליי

פנחס וולף

5.7.2009 / 20:33

לדברי הח"כית הטרייה מהליכוד, הופעלו עליה "איומים פוליטיים" על רקע התנגדותה להטלת מע"מ על פירות וירקות. בכינוס עם ח"כים נוספים מסיעתה הבהירה: "לא אהיה חותמת גומי"

האם יש ניצני מרד בליכוד על רקע הגזירות בתקציב המדינה? חברת הכנסת מירי רגב תקפה הערב (ראשון) בחריפות את הממשלה ואת משרד האוצר על התכנית להטיל מע"מ על פירות וירקות, והבהירה כי לא תהיה חותמת גומי בכנסת.

בכינוס שיזמה רגב באור יהודה, בהשתתפות חברי סיעת הליכוד ציון פיניאן ודני דנון, סיפרה חברת הכנסת כי שלחה מכתבים לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר האוצר יובל שטייניץ נגד התוכנית להטלת מע"מ. אולם לטענתה, "לא זכיתי לשיתוף פעולה בלשון המעטה. זכיתי לביקורות אישיות ולאיומים פוליטיים ממקורבים שונים. הסברתי כי אני אמורה לייצג את אותם האנשים ששלחו אותי לכנסת. אני לא חותמת גומי של שר כזה או אחר".

ח"כ רגב גם התייחסה לאולטימטום שהוצב בפניה, שאם לא תתמוך ביוזמת המע"מ על הפירות והירקות, היא תודח מוועדת הכספים, וסיפרה כי בישיבת הסיעה אמרה: "הליך הדחה הוא בושה וחרפה לסיעה, כי זו היא דרכה לא לסתום את פי, אלא לסתום את הפה החלשים. זה הליכוד שנבחר על ידי החלשים". רגב גם קראה בכינוס להקים מחנה חברתי בליכוד.

גם יו"ר סיעת מרצ, אילן גילאון, תקף בחריפות את הממשלה בסוף השבוע. זאת על רקע העלאת שיעור המע"מ וההתייקרות שחלה בעקבותיו במחירי הלחם, המים והדלק. במפגש עם פעילים בכפר סבא אמר גילאון, כי "ממשלת נתניהו היא חמאס חברתי, שמפורר כל רקמה של סולידריות חברתית". גילאון גם קרא להקמת גוש סוציאל דמוקרטי רחב, במטרה "להחזיר את הבעלות על מדינת ישראל לאזרחיה". לדבריו, "צריך להציל את המדינה ממכירת חיסול לטייקונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully