וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משאית פגעה ברכב הסעות: 6 נהרגו, בהם 4 ילדים

נעמה טלמור ואיילה חננאל

14.5.2009 / 17:12

שתי נשים וארבעה ילדים מכפר קאסם נהרגו כשמשאית התהפכה על רכב הסעות ליד קבר בנימין ממזרח לכפר סבא. עוד 2 ילדים נפצעו קשה. "המכונית נמחצה לגמרי, לא היה כל סיכוי שהם יצאו מהתאונה בחיים"

זק"א

(צילום: איתי חסיד, עריכת וידאו וקריינות: ענת ברק)

שישה בני אדם נהרגו, בהם ארבעה ילדים בני שבע ושתי נשים, לאחר שמשאית פגעה בצהרים (חמישי) ברכב הסעות פרטי באזור קבר בנימין, בכביש 55 שליד כפר סבא. כל ההרוגים הם תושבי כפר קאסם. בתאונה נפצעו שני ילדים נוספים באורח קשה וגם גבר כבן 50 באורח בינוני. שניים מהילדים שנהרגו, נפצעו תחילה באורח אנוש ומתו מאוחר יותר בבית החולים.

עד כה הותרו לפרסום שמות ארבעה מששת ההרוגים בתאונה: עודי טאהא, בן 5, ניאול עיסא, בת 49, אמנה טיים, בת 31 ומוחמד סרסור, בן 16. כולם תושבי כפר קאסם.

צוותים של מד"א ירקון הוזעקו למקום ופינו את הפצועים לבתי החולים שיבא בתל השומר, בלינסון בפתח תקווה ומאיר בכפר סבא. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה, כי רכב מסחרי שהגיע לצומת קבר בנימין בכביש 55 פנה שמאלה. משאית סמיטריילר שהגיע מנגד פגעה בו בעוצמה.

פרמדיק מגן דוד אדום שנכח במקום סיפר כי "בשל תאונה קלה שארעה בין שתי משאיות, התהפכה אחת מהן ומחצה תחתיה רכב הסעות שנסע לידה". מתנדב זק"א משה רוט סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר באחת התאונות המזעזעות שראיתי מימי. כשהגעתי לזירה הרכב היה מחוץ לגמרי, אפילו לא היה ניתן להבחין באיזה סוג רכב מדובר. גג המכונית נעלם והמושבים נמחצו וכשמתחתיהן היו קבורים ההרוגים. היה מדובר במלאכת חילוץ מזעזעת כשהיה ברור שלא היה לאיש מיושבי הרכב כל סיכוי לצאת מהתאונה בחיים".

מוקדם יותר היום נהרגה הולכת רגל בת 80 בתאונת דרכים ברחוב הגפן בנצרת עילית. מחקירה ראשונית עלה כי רכב פרטי פגע באישה, תושבת העיר, לאחר שנסע לאחור ביציאה מהחניה. הנהג עוכב לחקירה.

שלשום נהרגו חמישה בני משפחה בתאונת דרכים קטלנית שארעה בכביש הבקעה. כל ההרוגים היו תושבי שכונת מאה שערים בירושלים. נהג הרכב נפצע בתאונה באורח בינוני עד קשה ואושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים.

עדכון ראשון: 14:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully