וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הנער הרוצח הזהיר על כוונתו בצ'ט

עידן דורנר

12.3.2009 / 14:23

טים קרטשמר, שרצח 15 בני אדם בבי"ס, חשף את כוונתו לבצע את מסע ההרג יממה לפני במהך שיחה עם חבר באינטרנט. גרמניה מתאבלת

(צילום: רויטרס. עריכת וידאו: גדי ויינסטוק. קריינות: אילן שניג)

הנער בן ה-17 שרצח אתמול (רביעי) 15 בני אדם בעיירה וינינדן שבגרמניה, הזהיר על כוונתו לבצע את הטבח בצ'ט באינטרנט יממה לפני הרצח, כך מסר היום גורם גרמני בכיר. הרברט רך, שר הפנים של מדינת באדן-ורטמברג, ציטט קטעים מהדברים המזעזעים שכתב טים קרטשמר בצ'ט. "נמאס לי", כתב קרטשמר. "הכל אותו דבר. כולם צוחקים עלי. אף אחד לא רואה את הפוטנציאל שלי. אני רציני. יש לי נשק. אני מתכונן ללכת על הבוקר לבית ספרי לשעבר ולעשות ברבקיו רציני. אולי אצליח לברוח. תשמעו ממני מחר. זכרו את שם המקום: וינינדן".

קרטשמר, שירה בעצמו לאחר מסע ההרג, טופל בשנה שעברה בדיכאון, אך הפסיק את הטיפול בספטמבר.


אתמול, נכנס קרטשמר לבית הספר התיכון בשעה 09:30 בבוקר לפי שעון אירופה, עם אדקח מדגם "ברטה" 9 מ"מ, אותו גנב מאוסף הנשק הפרטי של אביו, והחל לירות בתלמידים באחת הכיתות. הוא רצח 9 תלמידים, בהן 8 בנות, שלוש מורות, ובאדם נוסף שעמד מחוץ למרפאה מעבר לכביש. המשטרה טוענת כי רוב הקורבנות נורו בראשם. שבעה תלמידים נוספים נפצעו. לאחר מכן הוא לקח בן ערובה, ברכב עליו השתלט בחניון הסופרמרקט המקומי.

קרטשמר מת שעות לאחר שהחל את מסעו, במרחק 30 ק"מ מבית הספר, לאחר שרצח שרצח שני בני אדם נוספים בסוכנות להשכרת רכב. ככל הנראה הוא התאבד בירייה. בסך הכל הוא רצח 15 בני אדם.

הבוקר הוסיפו הנרות לדלוק מחוץ לבית הספר בעיר וינינדן שבדרום-מערב גרמניה, סמוך לעיר שטוטגרט, ביום שלאחר הטבח. הדגלים בכל המוסדות הרשמיים בגרמניה הורדו לחצי התורן, לאות אבל על הטבח. כוח משטרה גדול ממשיך לשהות בבית הספר, אליו מגיעים מבקרים רבים כדי להביע את תנחומיהם. גם נציגי תקשורת מכל רחבי העולם התמקמו סמוך למבנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully