וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפות בכל הארץ: ירי בדרום, הצתה בצפון

קובי מנדל

12.6.2008 / 16:22

חשד להצתה בשריפה גדולה בחיפה. בשטחי עוטף עזה ירי הרקטות מבעיר קוצים. הכבאים מנסים למנוע התפשטות האש לאזורי מגורים

יום חם בכל הארץ. 15 צוותי כבאות מחיפה הצליחו להשתלט על שריפה גדולה שהשתוללה בשעות הצהרים (חמישי) בוואדי שבין רחוב חנקין בעיר לבין שכונת רמת רמז. משירותי הכיבוי נמסר כי קיים חשד שמדובר בהצתה מכוונת. כמאה דונמים של חורש טבעי נשרפו בעקבות השריפה.

במהלך פעולות הכיבוי פונו כמה מאות תלמידי בית הספר היסודי "הבונים" בשכונת רוממה בחיפה, מחשש להתפשטות האש. בשל העשן הסמיך, סגרה המשטרה לתנועה את דרך חנקין בעיר, אך כעת היא פתוחה. במהלך פעולות הכיבוי התקבלה בשירותי הכבאות הודעה על שריפה נוספת, באזור ואדי רושמיה בעיר. משירותי הכבאות נמסר כי מדובר כנראה גם כן בהצתה מכוונת.

במושב בארות יצחק, סמוך לפתח תקווה, פרצה שריפת קוצים גדולה. צוותים גדולים של שירותי הכבאות פועלים באזור, וטרם דווח על נפגעים. צוותי כיבוי מקריית שמונה, בסיוע מטוסי כיבוי ופקחי רשות הטבע והגנים, עוסקים בכיבוי שריפה שפרצה בשמורת נחל שניר. הכבאים מפנים את המטיילים באזור.

שריפות רבות התלקחו בשעות הצהריים גם בשטחים ובישובים סביב רצועת עזה כתוצאה ממטח רקטות כבד באזור. שריפה פרצה סמוך לקיבוץ יד מדרכי בעקבות ירי של קסאם לאיזור. כמו כן דווח על מספר שריפות בכרמיה, נחל עוז וזיקים. צוותי כיבוי פועלים באזור למניעת התפשטות השריפות לאזורי מגורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully