וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ גלנטי: "שרוני וגאידמק מזלזלים בחוק"

פנחס וולף

21.5.2008 / 10:10

מחריף המאבק בין סיעת הגמלאים לחברי הכנסת המבקשים לפרוש ממנה. ח"כ גלנטי דרוש ממזוז לפתוח בחקירה נגד גאידמק וח"כ שרוני

יו"ר סיעת הגמלאים בכנסת ח"כ יצחק גלנטי, שיגר הבוקר (רביעי) מכתב ליועץ המשפטי לממשלה מני מזוז בדרישה להורות למשטרה לפתוח בחקירה נגד ארקדי גאידמק וח"כ משה שרוני, מנהיג הפורשים. במכתבו טוען גלנטי כי קיים "חשד חמור לעבירות על חוק מימון מפלגות, חוק המתנות וחוק המפלגות".

במכתבו, מנה גלנטי את הבעייתיות הקיימת בהסכם בין פורשי הגמלאים לגאידמק. "מאז המינוי שלך התבטאת לא אחת בדבר מאבקך חסר הפשרות בעבירות שחיתות", כתב גלנטי למזוז. "דומה כי האירוע האמור מהווה מקרה חמור ביותר בתחום 'הון-שלטון', הן משום חומרת המעשים והמעורבים בהם, והן משום העובדה שהעבירות האמורות נעשות בכיכר העיר לאור היום, תוך זלזול מופגן ברשויות השלטון".

לטענת גלנטי, אחד מסעיפי ההסכם בין גאידמק לפורשים מבטיח שמפלגת 'צדק חברתי' תפקיד מדי חודש סכום זהה לסכום הכסף שסיעת 'צדק לגמלאים' תזכה לו מכספי מימון מפלגות, ובכך למעשה, תכפיל אותו.

בתגובה אמר היום שרוני שהוא עתיד להופיע בוועדת הכנסת ולהסביר כי "כל המכתב הוא שקר וכזב וגלנטי הוא שקרן פתולוגי". שרוני הוסיף כי הוא "בז לחברי סיעת גיל שלא תמכו בהצעת חוק שלי על סיוע לגמלאים". אמש הפנה גלנטי בקשה ליו"ר ועדת הכנסת, ח"כ דוד טל (קדימה), להכריז על שרוני כפורש מהסיעה. אם תאושר הבקשה, לא יוכל שרוני להתמודד על כיסא בבחירות הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully