וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסון בבוליביה: 4 החברות נקברו זו לצד זו

קובי מנדל

6.5.2008 / 18:37

אלפים ליוו את דניאלה עצמון, עדי רוזמן, אורטל דוקס וסיוון בודנידצקי בדרכן האחרונה. ראש העיר חיפה: "כל חיפה עצרה את נשימתה"

אבי קסב

(צילום: אבי קסב, עריכת וידאו: גדי וינשטוק)

אלפי בני אדם ליוו אחר הצהריים (שלישי) למנוחות את ארבע הצעירות דניאלה עצמון, עדי רוזמן, אורטל דוקס וסיוון בודנידצקי, תושבות חיפה בנות 21, שנספו ביום שישי האחרון בתאונת הדרכים הקטלנית בבוליביה. ארבעתן נקברו זו לצד זו בבית העלמין כפר סמיר בחיפה.

ליאור רוזמן, שספד לאחותו עדי, סיפר שקיבל את הידיעה על מותה בעת שהיה באוסטרליה. "קיויותי שמי שמת זה כל אחד אחר, אבל רק לא את", אמר. אלון דוקס, אביה של אורטל , דיבר על הקושי לעכל את לכתה של בתו. "אורטל, אני צריך אותך", הוא זעק בהתרגשות. בני משפחות עצמון ובודנידצקי סיפרו על יקירהן.

בנוסף, ספדה לצעירות מנהלת תיכון "אליאנס" שבו הן למדו. בין היתר היא סיפרה, שגם כשרצו להפריד ביניהן, הן נאבקו כדי להישאר יחד. לדבריה, הן היו חבורה מגובשת מאוד. סגן שר החוץ מגלי והבה, שהשתתף בהלוויה, שיבח את פעילות אנשי משרדו בבוליביה לאחר התאונה הטראגית. ראש עיריית חיפה יונה יהב ספד גם הוא לצעירות וסיפר שכשנודע דבר האסון "כל חיפה עצרה את נשימתה". בתום הלוויה הניחו המשתתפים עשרות זרים על הקברים הטריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully