וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך הזונות של ת"א ישאר במעצר

נתיב נחמני

23.1.2008 / 13:15

ג'קי יזדי, מבעלי מועדון הטרופיקנה, חשוד שסחר בנשים, כלא אותן ואף אנס את חלקן. יזדי מכחיש וטוען שנסחט בידי זונה

ג'קי יזדי, מי שנחשב ל"מלך הזונות של תל אביב", יישאר במעצר שישה ימים נוספים. יזדי נחשד בסחר בנשים בהיקף עצום, כליאת הנשים וכן נחשד שהוא ובנו אף אנסו את חלקן.

התובע המשטרתי טען כי יזדי הוא אחד מסוחרי הנשים הגדולים בישראל, וכי הוא דרוש לחקירה עוד משנת 2002, אך עד היום לא ניתן היה לאתרו.

יזדי היה במשך כעשר שנים הבעלים של מועדון הטרופיקנה באזור הבורסה ברמת גן, שנודע כאחד מבתי הבושת המפוארים בגוש דן. בהארכת המעצר הקודמת טען יזדי, כי הוא עזב את מועדון הטרופיקנה בשנת 2000, אך התובע המשטרתי טען, כי יש ראיות הקושרות לכאורה את יזדי למועדון עד סוף שנת 2002.

לפני כחודשיים פנתה צעירה למשטרה וטענה כי לפני מספר שנים הוברחה לישראל דרך מצרים, ומאז שהתה באזור המרכז והועסקה בזנות על ידי יזדי ובנו. היא סיפרה כי במהלך השנים האחרונות הם נהגו לאנוס אותה, ואף העבירו אותה לסוחרי נשים אחרים שהעסיקו אותה בזנות.

יזדי טען שהזונה ש"הפילה" אותו ניסתה לסחוט אותו, ואיימה עליו שאם לא ייתן לה 100 אלף דולר, היא תגיש נגדו תלונה במשטרה. הוא אף דיווח על הדברים לשוטר, וזה והמליץ לו להקליט אותה. אלא שלאחר שבמשטרה שמעו את הקלטות, הם טענו שלא רק שמדברי האישה לא עולה סחיטה, אלא שהקלטות אף מחזקות את החשדות נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully