וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט: מתעב את התנהגות אוהדי בית"ר

ספי קרופסקי

5.11.2007 / 10:58

ראש הממשלה, הידוע כאוהד הקבוצה, גינה את קריאות הבוז בדקת הדומיה לזכר רבין. טיבי: הגזענות - סמל מסחרי של אוהדי בית"ר

תגובות נסערות בקשת הפוליטית ובעולם הכדורגל בעקבות קריאות הבוז של אוהדי בית"ר ירושלים אמש בעת דקת הדומיה לזכרו של [[יצחק רבין]].

ראש הממשלה [[אהוד אולמרט]], המוכר כאוהד הקבוצה, אמר כי "אני מתעב את האנשים הגסים והאלימים האלה, שהם לצערי חלק לא מבוטל מאוהדיה של בית"ר". לדבריו, "מדובר בהתנהגות בלתי נסבלת". אולמרט אמר את הדברים בכנס בתל אביב.

ח"כ [[אחמד טיבי]] (רע"מ-תע"ל) הגיש הצעה דחופה לדיון בכנסת בשל קריאות הגנאי של אוהדי בית"ר ירושלים בחיפה. לדברי טיבי, "מדובר באלפי אוהדים שגזענות הפכה להיות לסמל מסחרי עבורם".

יו"ר מרצ ח"כ [[יוסי ביילין]] פנה לשר התרבות המדע והספורט, [[ראלב מג'אדלה]] בדרישה שיבדוק מהן הסמכויות הנתונות בידיו כדי למנוע מבית"ר ירושלים כל סיוע ממשלתי, ישיר או עקיף בשל "הגילויים הפשיסטים של אוהדי הקבוצה אמש".

"יש לחנך את אוהדי בית"ר"

ח"כ [[קולט אביטל]] (עבודה), פנתה לבעלי הקבוצה [[ארקדי גאידמק]]. "כמי שרואה את עצמו מועמד לראשות עיריית ירושלים, שתיקתך בעניין התנהגותם של אוהדי קבוצתך רועמת, מעוררת תהיות לגבי יכולותיך להנהיג כראוי, ומוכיחה שמנהיגות לא קונים בכסף". ח"כ [[אבשלום וילן]] (מרצ), פנה גם הוא להנהלת הקבוצה, ואמר כי "עליהם לא להסתפק בגינויים בלבד, אלא להתחיל בתהליך רחב של חינוך אלפי אוהדיה".

יו"ר ההתאחדות לכדורגל [[אבי לוזון]], אמר בראיון לגלי צה"ל הבוקר, כי "צריך לדאוג שהאנשים האלה לא יהיו במגרשים. לא מדובר בקומץ, אם זה היה רק קומץ אז אפשר היה לטפל בבעיה". לדבריו של לוזון, "מי שצריך לטפל באותו קומץ ולהקיא אותו היא הנהלת בית"ר ירושלים. לא יכול להיות שארקדי גאידמק ואלי ארזי רק ידברו איתם - צריך לדאוג שהאנשים האלה לא יכנסו למגרשי הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully