וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן רוצה את גאידמק בראש מפלגת ימין

15.10.2006 / 6:39

"ידיעות אחרונות": מטרתו של יו"ר ישראל ביתנו היא להחליש את הליכוד, ולאחר מכן להתאחד עם המפלגה החדשה, ולעמוד בראש גוש הימין

יושב ראש ישראל ביתנו, חבר הכנסת אביגדור ליברמן, ניהל במהלך סוף השבוע מגעים חשאיים עם המיליארדר הרוסי ארקדי גאידמק במטרה לשתף איתו פעולה במישור הפוליטי. עיתון "ידיעות אחרונות" חשף, כי בשיחות הפציר ליברמן בגאידמק להקים מפלגת ימין לקראת הבחירות הבאות שיערכו לכנסת. ליברמן מעוניין שהמפלגה של גאידמק תתמודד לצד מפלגתו שלו, במטרה שהשתיים יתאחדו לאחר הבחירות.

ליברמן הציע להיות היועץ האסטרטגי, בהתנדבות, של גאידמק, שכבר שוקל כניסה לזירה הפוליטית במדינה מזה זמן מה. יו"ר ישראל ביתנו אישר את פרטי הידיעה.

אם יחליט גאידמק להקים מפלגה ויצליח להיבחר לכנסת, על פי ההערכות, הוא יתאחד עם ישראל ביתנו, מהלך שיהפוך את המפלגה המאוחדת למפלגה החזקה בכנסת. על פי סקרים שנערכו לאחרונה, ישראל ביתנו מקבלת כיום 20 מנדטים, ומאיימת על הבכורה של הליכוד בקרב מפלגות הימין.

על פי סקרים אחרים שערכו השניים לאחרונה בנפרד, גאידמק יקבל שמונה מנדטים לפחות. מצביעי המפלגה החדשה יהיו עולים מרוסיה שיעניקו לו שלושה מנדטים, ומצביעי ליכוד, שיעניקו לו חמישה מנדטים. בין מצביעי הליכוד יהיו גם אוהדי קבוצת הכדורגל של גאידמק, בית"ר ירושלים, המצביעים באופן מסורתי לליכוד.

בחודשים האחרונים נועד גאידמק גם עם יושב ראש הליכוד, חבר הכנסת בנימין נתניהו, שהציע לו להקים מפלגה כדי להחליש את ישראל ביתנו. נתניהו הכחיש את הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully